בשנה שעברה ירמטי מנגאימה, מהעיר אנדרה פארדש שבהודו, עלתה לכותרות בכל העולם לאחר שילדה בגיל 73 זוג תאומים וזכתה לתואר "האימא הזקנה ביותר בעולם". בשבוע שעבר, בעלה בן ה-84, רג'א, הלך לעולמו בעקבות התקף לב והותיר אותה אם חד הורית לבנותיהן בנות השנה ראמה ואומה. צפו בתיעוד מבית החולים בזמן הלידה של ירמטי: 

"זה גורם לי להיות מאוד אמוציונאלית כשאני חושבת על לכתו", אמרה האם, שכיום היא בת 75 והוסיפה: "היו לו רק 12 חודשים עם הבנות שלו, אך לפחות הוא הספיק לטעום את שמחת האבהות לפני שמת". כמו כן, דווח כי ירמטי ורג'א נשואים כבר משנת 1962 ומאז הם ניסו להביא יחד ילדים לעולם ואף חיו כל חייהם תחת התואר המעליב בכפר "הזוג נטול הילדים".

אחרי שנים של ניסיונות להרות והתייעצות עם המומחים הכי גדולים במדינה, בקיץ 2018 ירמטי התבשרה כי אישה בת 30 הצליחה להיכנס להיריון באמצעות הפריה חוץ גופית. "זה הרגיש כאילו דלת נסגרה בפנינו ואף שקלנו אימוץ, אך כששמעתי על הפריה חוץ גופית הסתקרנתי והתחלתי לחקור את הנושא". 

כמו כן, ירמטי סיפרה כי היא יצרה קשר עם ד"ר אומשנקר סנקיקה, שכלל לא ידע מה גילה, ולאחר מספר בדיקות, שחזרו חיוביות, הרופא הסכים לעזור לה. "בכיתי מרוב שמחה, מסע ההיריון שלי היה כל כך שלילי עד הנקודה הזו וגם הסיכוי הכי קטן ללדת גרם לי לאושר", אמרה ירמטי. לאחר תשלום מזערי של 65 אלף רופי (כ-3,000 שקלים) הם החלו את סדרת הטיפולים ובינואר 2019 התבשרו כי סוף כל סוף ירמטי הרתה – ועוד עם תאומים. 

"להחזיק אותן בפעם הראשונה היה רגע כל כך יפה. היינו בבית החולים שבועות עד שהסכימו לשחרר אותנו וראו שאנחנו בריאות, ובהתחלה היה בהחלט קשה אבל זה היה שווה את הכל", אמרה. בעקבות ההצלחה, ד"ר סנקיקה החל לעזור לעוד ועוד נשים מבוגרות והפך את הנושא למפעל חייו. לדבריו, הוא רוצה להנגיש את תהליך ההפריה החוץ גופית לכולם, לא רק לעשירים ולעזור לנשים להגשים את חלומן.