טרגדיה מזעזעת התרחשה ביום ראשון האחרון אל מול קהל שלם של צופים, כאשר מומחה צניחה לא הצליח לפתוח את המצנח שלו והתרסק אל מותו. דימטרי דידנקו, בן ה-30, השתתף באליפות אוסטרליה לצניחה עם חליפת כנפיים, שהתקיימה במפרץ יוריין, אך על אף הניסיון הרב שלו בתחום, הוא נכשל בפתיחת המצנח לנחיתה ומת. צפו בדיווח של חדשות 10News: 

דידנקו, במקור מרוסיה אך לאחרונה חי באיטליה, התחרה בספורט האקסטרים כיחיד וקפץ ממטוס בגובה של 20 אלף רגל. ככל הנראה, בעיה במצנח גרמה לכך שלא יצליח להיפתח והצנחן התרסק ארצה לעיני הנוכחים שהגיעו לצפות בתחרות. צוותי חירום שהיו במקום הגיעו מיד אל הנקודה, אך מותו של בן ה-30 נקבע במקום. ההספד שכתבה חברתו הטובה של הצנחן: 

מנהל התחרות אמר בראיון לרשת החדשות ABC: "הנוכחים שהגיבו ראשונים לאירוע נאלצו להיות עדים לתקרית המזעזעת, זה היה מצמרר לחלוטין. בעיירה שלנו אנחנו מושכים הרבה תיירים בזכות התחרויות וענף הצניחה המפותח". כמו כן, נציג נוסף אמר: "ליבנו עם משפחתו וחבריו של הצנחן. נוח על משכבך בשלום". בנוסף לכך, חברה טובה של הצנחן העלתה לעמוד הפייסבוק שלה הספד וכתבה: "העולם לא יהיה אותו הדבר בלעדייך. תשמור עלינו טוב טוב מלמעלה".