דבי דואסט וטוני וויליאמס, מצפון לונדון, הכירו בשנת 1999 והתאהבו ממבט ראשון אחד בשנייה. במשך השנים השניים ניהלו מערכת יחסים פתוחה ונהגו להתראות עם גברים ונשים נוספים על מנת לפלפל את הקשר המיני ביניהם. בשנת 2019, הבעל חלה במחלת ריאות קשה ובתום שנים של טיפולים הוא הלך לעולמו בגיל 62. לאחר מותו, כל מאהביה של דואסט תמכו בה ואף ליוו אותה בהלווייתו של הבעל המנוח. 

בראיון לאתר Daily Star, דואסט סיפרה: "הייתה לנו כימיה מדהימה והסתדרנו ממש טוב במיטה, אך שנתיים לתוך מערכת היחסים שלנו טוני הציע שנתחיל להתראות עם אנשים נוספים". תחילה, דוסאט סיפרה כי היא לא התעניינה ברעיון, אך עם הזמן היא החליטה לתת לכך הזדמנות. "חשבתי שכדאי לי לסרב בהתחלה כי אנחנו נקנא אחד לשנייה ולא היה לי מספיק ביטחון, אבל אחרי שחשבתי על זה לעומק החלטתי ללכת על זה", היא סיפרה. 

טוני ודבי מאוהבים (צילום: רשתות חברתיות)
טוני ודבי מאוהבים (צילום: רשתות חברתיות)

השניים הצטרפו לאפליקציית Illicit Encounters, אתר היכרויות לאנשים נשואים, שם במהרה היא התעניינה מאוד בגברים ונפגשה עם כ-25 גברים לאורך השנים. בשנת 2019, התגלתה אצל וויליאמס מחלת ריאות ודליפה במסתם הלב, והוא נאלץ לעבור ניתוח בעקבותיו הוא התאשפז תקופה ארוכה בבית החולים. באותו הזמן, הבעל עודד את אשתו להמשיך להתראות עם גברים אחרים תמך בה, בזמן שהיא עזבה את עבודתה כדי להיות לצידו במיטת בית החולים. 

אחרי מותו של הבעל, האלמנה נותרה שבורת לב וכדי להפיג את בדידותה היא נתמכה בשלושה מהגברים שנהרגה לקיים איתם יחסי מין בזמן שהייתה נשואה. "אחרי שטוני מת כל אחד מהגברים היווה עבורי תמיכה והם עזרו לי בכל מה שהייתי צריכה, מה שעזר לי להבין שאני לא באמת לבד", אמרה האישה. מאז שאיבדה את בעלה, דואסט המשיכה להתראות עם גברים נוספים שהכירה דרך הרשת.