אישה בשם ויקטוריה, בת 31 מסיביר, נתקלה בגורת פנתר קטנה שננטשה על ידי אמה והייתה בעלת סיכויי הישרדות נמוכים. למרבה המזל, ויקטוריה, הבעלים של כלב מסוג רוטוויילר, החליטה להעביר את הפנתרה הקטנה לגן החיות להמשך טיפול ודאגה לבקר אותה מדי פעם. לאחר מספר חודשים של ביקורים ודאגה לפנתרה, שנקראה לונה, הגורה הפכה לבריאה וויקטוריה החליטה לרכוש אותה מגן החיות כדי לגדל אותה בביתה. צפו בחברים הכי טובים משחקים יחד בשלג: 

לאחר תהליך אילוף, במטרה לוודא שהפנתרה והכלב מסתדרים יחד, לונה הפכה לחלק מהמשפחה והפכה ל"חברה הכי טובה" של הרוטוויילר. "הם באמת בלתי נפרדים. תמיד משחקים יחד, רצים וחוקרים את העולם – זו הפכה להיות חברות מקסימה", אמרה ויקטוריה. בימים אלו, הבעלים מתפעלת עמודי אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב של הפנתרה בשם luna_the_pantera, שם היא מתעדת את השניים משחקים יחד. 

View this post on Instagram

A post shared by Luna (@luna_the_pantera)

עמוד הטיקטוק של הפנתרה והרוטוויילר הפכו לוויראלים מיד בזכות הייחודיות של החיבור ביניהם וזכו כבר ללמעלה משני מיליון עוקבים. כמו כן, היום לונה היא כבר בת עשרה חודשים ומשקלה עומד על כ-20 ק"ג. בכל יום ויקטוריה מאלפת אותה ומאמנת אותה לבצע תרגילים ומשתפת את התיעוד בעמודי הרשתות החברתיות. "אנחנו רק מתחילות את אל תשפטו אותי בחומרה! יש אנשים ששואלים למה האילוף הכרחי? אז אל תדאגו, לונה לא תופיע בקרקס והיא גם לא כלבה, אך אימון זה הכרחי כדי ללמד אותה תשומת לב, סבלנות, וקשר עם בני אדם".