סרטון עוצר נשימה מציג את הרגע המבהיל בו צנחן מצבא רוסיה קפץ מהמסוק, אך נשאר תלוי באוויר מגובה של אלפי מטרים. על פי הדיווחים, הצנחן קפץ ממסוק Mil Mi-8 מגובה של כ-2,000 מטרים מעל שדה התעופה הצבאי בכפר קשטק שברוסיה ביום שלישי בבוקר. בחוסר מזל, המצנח של החייל נתקע על גלגלי המסוק והוא נותר מתנדנד תלוי באוויר. צפו בתיעוד המטורף: 

עם הרבה מאוד מזל, המסוק הצליח להשיב את הצנחן בריא ושלם בחזרה אל הקרקע בשדה התעופה, שם כל שאר החיילים התאספו כדי לעזור. תושב המקום, מקסים סטפנוביץ', שהיה עד לאירוע המוזר, אמר כי כשהוא הסתכל לראשונה על המסוק בשמיים הוא היה בטוח שהצבא בודק ציוד חדש, אך רק במבט נוסף הוא הבחין בצנחן שמתנדנד מתחת למסוק. 

"התקשרתי מיד למשטרה וביקשתי מהם ליצור קשר עם הצבא במהירות האפשרית", אמר סטפנוביץ' והוסיף: "חשבתי על בריאותו של האיש, הוא בטח סבל מקור והיו שם בערך מינוס 20 מעלות צלזיוס. איך הטייס לא ראה אותו ועשה משהו בנושא?". עד ראייה נוסף פרסם את הסרטון באפליקציית טלגרם וכתב: "הסתכלתי למעלה וראיתי מסוק וממנו יורד קו דק ונקודה בסוף". כמו כן, האירוע נמצא בחקירה צבאית בימים אלו כדי לבחון את נסיבות המקרה.