שני נערים תיעדו את עצמם מבלים לילה סוער בתוך סניף של איקאה, לאחר שהצליחו לברוח מהמאבטחים במקום. הסרטון, שהוסר מאפליקציית הטיקטוק לאחר שענקית הרהיטים הזהירה מפני "הסגת גבול בלתי חוקית", הועלה ביום חמישי בבוקר והפך לוויראלי תוך שעות ספורות. כעת, אפשר למצוא באפליקציה את הסרטונים אצל משתמשים אחרים שעשו "דואט" עם סרטון הפריצה לאיקאה. צפו בתיעוד מתוך הלילה בסניף של איקאה: 

@joshualeonard929

##duet with @ywys.offical imma be real i got really bored during this...the alarm kept me from falling asleep

♬ Wish You Well by fyb.eli_ - king.jodey

בסרטון אפשר לראות את שני הנערים, מהעיר בריסביין שבקווינסלנד, אוסטרליה, נמצאים בתוך חנות הרהיטים אחרי שעת הסגירה. על הסרטון הם כתבו: "נשארנו לילה באיקאה וזה מה שקרה", וצברו מאות אלפי צפיות במהירות לפני שהסרטון הוסר. בתיעוד אפשר לראות את השניים נכנסים אל הסניף כשהוא עוד היה פתוח ומתחבאים מאחורי ערימת ארגזי קרטון עד לסגירה. 

בשעה 18:00 המקום נסגר, והשניים יצאו החוצה כדי והחלו להסתובב ברחבי החנות. השניים ביקרו במחלקת חדרי השינה, האמבטיות ואפילו בציוד לגינה, שם אחד מהם נדנד את השני על ערסל שהונח לתצוגה. לבסוף, הסרטון מסתיים כאשר השניים מנסים לצאת מהחנות באלגנטיות, אך מפעילים בטעות את האזעקה ונאצלים להימלט מהמקום. 

בעקבות הסרטון, רשת איקאה העולמית הגיבה לתקרית בהצהרה בה נכתב כי הם מודעים לתקרית. "אנו בקשר עם הרשויות במטרה לנקוט בפעולה מתאימה עם המעורבים הפרשה. ישנה חשיבות עליונה לבטיחות הלקוחות שלנו ולא נתעלם מהסגת גבות בלתי חוקית בחנויות שלנו. איש טרם הואשם באירוע", נכתב.