מריה, בת זוגו של משתמש הטיקטוק אנדראס פוליאנדרס, החלה לחשוד כי הוא בוגד בה והחליטה להתעמת איתו בנושא. אחרי שלקחה אותו במיוחד אל מחוץ לביתה של המאהבת האופציונאלית, היא הטיחה בו כי היא מודעת לבגידה שלו. בעודה חושפת את בן זוגה לחשדותיה, הוא החליט להכחיש כל קשר ואף טען כי מעולם לא היה בביתה של אותה הבחורה – אך מריה הצליחה להוכיח אחרת. צפו בדרך הגאונית בזכותה נחשפה הבגידה: 

@andreaspoly

##cheater

♬ original sound - Andreas Polychronis

הסרטון, שנצפה למעלה מ-800 אלף פעמים, מציג את הרגע בו מריה ואנדראס יושבים מחוץ לבית, בו לטענתה של מריה גרה המאהבת. "לך תדפוק על הדלת שלה עכשיו", אמרה מריה בתחילת הסרטון, ואנדראס התגונן: " את מטורפת אני בחיים לא הייתי בבית של הבחורה הזו. דבר ראשון אין שום מכונית בחנייה אז היא לא בבית ודבר שני אני לא מכיר את הבחורה הזו ומעולם לא הייתי בבית שלה". 

אחרי שמריה ביקשה מאנדראס להוציא את הטלפון שלו כדי להוכיח לה, הוא פתח מיד את אפליקציות ההודעות והשיחות והראה לה כי אין שום אישה העונה לשם "מייגן", שמתגוררת באותו הבית. בשלב מסוים, מריה לקחה את הטלפון מבן זוגה ונכנסה אל הגדרות הווי-פי של הטלפון שלו, שהיו ההוכחה לכך שהוא דווקא כן היה באותו הבית בעבר. 

בזמן שברקע בן הזוג אומר: "את מחפשת משהו שלא קיים", מריה דווקא מצאה משהו מעניין. על פי הגדרות הווי-פי של אנדראס, הטלפון שלו התחבר אוטומטית אל הרשת האלחוטית מהבית של המאהבת, ללא צורך בסיסמא. הסרטון נגמר לפני שבן הזוג הבוגד הספיק להגיב בנושא, אך לעומתו לגולשים דווקא היה הרבה מה לומר. "אין מכונית בחנייה – מאיפה אתה יודע אם היא נוהגת בכלל אם מעולם לא היית שם?", כתב אחד הגולשים הספקנים, בעוד אחרים שיבחו את הדרך המקורית: "זה גאוני, הטריק הישן והטוב".