הקרב בין חברות ההיי-טק על גיוס טאלנטים עולה מדרגה כשחברת "אלמנטור" משיקה קמפיין עם בינו גבסו, "דוקטור שקשוקה". בסרטון, גבסו התייחס בתגובה לסרטון של שופטי מאסטר שף, שכיכבו השבוע בסרטון של ענקית האינטרנט "מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח". צפו בקמפיין של חברת "אלמנטור" עם בינו גבסו:

מה הקשר בין שפים להיי-טק? (צילום: סנאפר הפקות SNAPPPER | ELEMENTOR)

"הבנתי שחברות היי-טק מביאות שפים כדי לשכנע את המתכנתים לעבוד אצלם – מה הקשר בין שפים להיי-טקים?", אומר גבסו בסרטון. מיד אחר כך הוא הוסיף בעקיצה לקמפיין של מיקרוסופט: "זה שאני אומר למרג'ג', לקנפג, זה לא צריך לשכנע אתכם", בעוד הוא מראה שהמילים, שעבור רובנו נשמעות כמו שפה זרה, כתובות לו על היד כמו שליף במבחן. 

"אלמנטור" הישראלית הדגישה בקמפיין את היתרונות למתכנתים שיצטרפו אליה. הם רצו להעביר כי עבודה בהיי-טק משפיעה על היכולת לתכנן ולעצב את הפלטפורמה המובילה ליוצרי אינטרנט בקוד פתוח ולהשפיע על מיליוני מתכנתים, חברות וארגונים ברחבי העולם. בחברה מועסקים כיום 260 עובדים והיא נמצאת במהלך של גיוס 145 עובדים נוספים.

דוקטור שקשוקה בקמפיין של ''אלמנטור'' (צילום: סנאפר הפקות Snappper | Elementor)
דוקטור שקשוקה בקמפיין של ''אלמנטור'' (צילום: סנאפר הפקות Snappper | Elementor)

חברת "אלמנטור" הוקמה על ידי יוני לוקסנברג ואריאל קליקשטיין, יוצרי אינטרנט שנתקלו בקשיים רבים בהקמת אתרים ללקוחותיהם והחליטו לבנות בעצמם כלי עבודה שיהפוך את התהליך לקל ויעיל. הפלטפורמה שהקימו משמשת כיום מיליוני משתמשים ביותר מ-160 מדינות שמקימים ומנהלים באמצעותה אתרים לחברות וארגונים.

אריאל קליקשטיין, מנהל טכנולוגיות ראשי אמר: "החלטנו לתת מענה הומוריסטי למיקרוסופט הגדולה, שמציג את היתרון בעבודה בחברה צעירה וצומחת שמשלבת מגוון של טכנולוגיות קוד פתוח עם אתגרים מורכבים בעולמות הביג דאטה, DevOps, קלאוד, ארכיטקטורה ופרונט-אנד. למתכנתים באלמנטור יש יכולת עצומה להשפיע כבר מהשלב הראשון על מוצר שמגיע בסופו של דבר למליוני אתרי אינטרנט".