שני רופאים מצפון הארץ, שנשואים זה לזו ועובדים כל אחד בבית חולים אחר, מנהלים אורח חיים עמוס ומגדלים יחד שלושה ילדים. כדי לבלות יחד בין שעות העבודה השניים היו מנצלים את האירועים המאורגנים ממקומות העבודה שלהם כמו בתי מלון בים מלח, אילת או נסיעות לחו"ל. בכל אחד מהאירועים גם מזכירתו של הבעל נכחה והוצגה לאשתו כרעייתו של רופא אחר מבית החולים – שיצא מהארון. 

בכל אירועי החברה האישה כלל לא שמה לב, אך בעלה היה מוצא זמן לבלות עם בת הזוג המוסוות שלו כמה שעות בכל יום, לעיתים נעלם בצהרי היום ולעיתים מאוחר בלילה. לדבריה של האישה, היא פגשה את המאהבת של בעלה מספר פעמים ובכל פעם בעלה הציג אותה בפניה כבת זוגו של אחד מעמיתיו לעבודה, מה שהיה שקר מוחלט. 

"תמיד היא הייתה בקרבתנו אבל לא ייחסתי לכך חשיבות עד שבעלי נעלם באחד האירועים בשעות הקטנות של הלילה", אמרה האישה. לדבריה, לפני כשנה וחצי השניים בילו בסוף שבוע מטעם העבודה של הבעל, האישה עלתה לחדרה מוקדם ואילו הבעל חזר בשלוש לפנות בוקר. לאחר שהבעל טען כי בילה עם חבריו בבר, האישה ביררה את הנושא וגילתה כי "לא היו דברים מעולם", מה שהדליק אצלה את הנורות האדומות. 

הבעל, באמצעות עורכת דינו שרין סולן, טען להגנתו כי אשתו כבר שנתיים מחפשת תירוץ, לא להתגרש אלא גם במטרה לפגוע בו. "הניסיון לייצר מצג שקרי בו אני מנהל קשר עם מזכירתי נועד כדי לפגוע בי, במעמדי ובקידום שלי בבית החולים", אמר הבעל. כמו כן, עו"ד סולן הדגישה כי גם אם הקשר היה בהסכמה, דבר שמוכחש, הוא נועד במטרה להציג את בעלה כגבר נואף ובכך להתגרש ולחלק את רכושם, מה שהוגדר בדבריה כמעין "עקיצה כלכלית". עוד נמסר כי לאישה יש ביד "קלף מנצח" והיא תציג אותו במידת הצורך.