אירוע שהתרחש לפני כשבועיים יצר סערה בעולם, במסגרתו נהג של חברת Uber ביקש משלוש נוסעות לעטות מסכה בזמן הנסיעה והותקף על ידן. בעקבות האירוע הביזארי והאלים, אחת הנוסעות, ארנה קימאי בת ה-24, עומדת בפני 16 שנות מאסר וקנס כספי של כ-3,000 דולר, לאחר שקרעה את מסכת הפנים של הנהג והשתעלה לכיוונו. צפו בתיעוד התקיפה ברכב, מתוך דיווח של חברת החדשות FOX5: 

בסרטון אפשר לראות את קימאי ושתי חברותיה במושב האחורי של הרכב, בנסיעה שיצאה מלאס וגאס לכיוון סן פרנסיסקו. בשלב מסוים, הנהג הבחין כי קימאי ללא מסכה והחליט לעצור את הרכב ולבקש ממנה לעטות מסכת קורונה על פניה. בתגובה, בת ה-24 החלה להתלהם, לצעוק על הנהג ולהשתעל לכיוונו בברוטליות. 

בהמשך הסרטון אפשר לראות את קימאי רוכנת קדימה אל מושב הנהג, קורעת מעל פניו את המסכה ומאיימת: "מה אתה הולך לעשות?". הנהג, סובקאר חאדקה, שמר על קור רוח לאורך העימות וניסה להרגיע את הנשים, ללא הצלחה. כיוון שהסרטון הפך לוויראלי ברשת, הוגש צו מעצר כלפי קימאי בגין תקיפה והפרת קוד בריאות ובטיחות של הנוכחים ברכב. 

אחת מהנוסעות, מלזיה קינג, נתפסה על ידי המשטרה בלאס וגאס, מה שהוביל את קימאי להסגיר את עצמה למשטרה גם כן. התובעים אמרו לתקשורת המקומית כי בימים אלו הצעירה שוחררה בערבות וממתינה לדיון בבית המשפט שיערך בקרוב. בהצהרה רשמית מטעם עורך דינה, סת' מוריס, נמסר: "ארנה קימאי הסגירה את עצמה לכלא הנשים בסן פרנסיסקו ופעלה כראוי כשגילתה שקיים צו למעצרה. אין לנו תגובה נוספת כרגע". כמו כן מחברת Uber נמסר: "ההתנהגות בסרטון היא מחרידה. לנוסעת כבר אין גישה לשירותנו".