אב לילדה בת שנתיים החליט להפגיש מקרוב בין בתו הקטנה לפיל ענק בגן החיות בקליפורניה, ובתיעוד מהאירוע אפשר לראות שהפיל לא ממש אהב את הרעיון. חוסה נבארטה, בן ה-25, נשא את בתו מבעד לשתי גדרות, אחת מהן חשמלית, אל תוך מתחם הפילים בגן החיות של סן דייגו ביום שישי האחרון. בעקבות האירוע, האב נעצר בידי המשטרה המקומית. צפו בתיעוד המבהיל מגן החיות: 

בסרטון אפשר לראות את האב, מרים את בתו על הידיים ונכנס אל אזור הפילים, אלא שאז אחד הפילים נבהל מנוכחותם ורץ לכיוונם. כשהאב ראה את התגובה של הפיל העצבני,  הוא נמלט מיד מהמקום והפיל את בת השנתיים מידיו בזמן שחצה את הגדר החוצה. במזל, אף אחד מהנוכחים באירוע לא נפגע, האב הספיק להרים את בתו ויצא מתוך הכלוב. 

גן החיות של סן דייגו אמר בהצהרה לרשת התקשורת ABC News: "האב ובתו נכנסו בכוונה ובניגוד לחוק אל בית הגידול בו נמצאים הפילים האסייתים והאפריקאיים שלנו. צוות אנשי הביטחון של המקום הגיב לאירוע אך השניים גם יצאו מבית הגידול עד שהגיעו". כמו כן, דווח כי נבראטה נעצר בעקבות במקרה ומוחזק בערבות של 100 אלף דולר בגין אישומים של התעללות בילדים. האב בתגובה: "בסך הכל רציתי לצלם תמונה עם פיל אפריקאי".