בימים אלו שיטפון כבד פקד את אזור ניו סאות' ויילס שבאוסטרליה, בעקבותיו זוג מאורס נותר ללא קורת גג לאחר שביתם נשטף דווקא ביום חתונתם. מלבד ביתם וכל חפציהם, גם חיות המחמד שלהם נשטפו עם הזרם ומתו בהצפה. בתיעוד מהימים הקשים אפשר לראות את ביתם של הזוג, ג'ושוע ושרה, צף מעל פני המים. 

הבית המושכר הוסר מיסודותיו בעקבות הזרם ונשטף בנהר, מה שגרם לג'ושוע ושרה לאבד את כל רכושם. בפוסט שהעלה לפייסבוק אחיו של הבעל לעתיד הוא תיאר כיצד אחיו וארוסתו איבדו הכל בעקבות מזג האוויר הקיצוני, דווקא ביום בו היו אמורים להתחתן. "ב-20 במרץ אחינו וארוסתו איבדו את כל מה שהיה בבעלותם, במה שהיה אמור להיות יום החתונה שלהם, אלא שבמקום היום השמח הם נפרדו מכל מה שעבדו קשה בשבילו עד היום, וגם מחיות המחמד שלהם", כתב האח. 

בהמשך נכתב כי בימים אלו המשפחה פתחה עמוד לגיוס המונים באתר GoFundMe במטרה לסייע לבני הזוג להשתקם מהמצב הקשה אליו נקלעו. עד זמן כתיבת שורות אלו נתרמו עבור ג'ושוע ושרה 100 אלף דולר. כמו כן, על פי הדיווחים מדובר בהצפה ברמה הגבוהה ביותר שראה האזור מזה 40 שנה, שכן הלשכה למטאורולוגיה הזהירה מפניה ואף הוציאה צווי פינוי לתושבים. גם ראש הממשלה, סקוט מוריסון התייחס למצב בעמוד הפייסבוק שלו וכתב כי "הממשלה הפדרלית מוכנה לספק כל סיוע שיידרש".