ביום חמישי האחרון הוגשה בפני בית המשפט בעיר פיטסבורג שבפנסילבניה בקשת גירושין לא שגרתית, במסגרתה הבעל טען כי תפס את אשתו בוגדת בו במהלך שידורי המהומות בגבעת הקפיטול שהתרחשו בחודש ינואר. האישה, ג'ניפר מארי היינל, היא תומכת נלהבת של הנשיא האמריקאי לשעבר, דונלד טראמפ, שהחליטה ללכת אל העצרת על אף שבעלה ביקש ממנה שלא – והיא לא הלכה לבד. צפו בדיווח של חברת החדשות WPXI-TV News Pittsburgh: 

מלבד אישומים הכוללים התפרצות אלימה והתנהגות בלתי הולמת בשטח הקפיטול, היינל מתמודדת גם מול תביעה מצד בעלה, שראה אותה מפגינה בטלוויזיה עם גבר אחר. הבעל, מייקל היינל, שעובד בתור בלש וראש צוות המשא ומתן של יחידת הימ"מ של פיטסבורג, סיפר כי אחרי שאשתו סירבה להיענות לבקשתו הוא הבחין בה בצילומי הטלוויזיה עם קנת' גרייסון, שהכירה דרך הפייסבוק. 

על פי הדיווחים, האישה אכן הודתה שלקחה חלק בהתקהלות וכי נסעה עם גרייסון, אך היא הכחישה כי היא ישנה איתו באותו המלון, והוסיפה כי מיד כשהפרות הסדר  החלו לצאת משליטה היא עזבה את המקום. לחוסר מזלה, תמונות שפורסמו על ידי ה-FBI מציגות את היינל וגרייסון מתפרעים מחוץ לקפיטול והיא אף נלקחה לחקירה באותו היום. לדבריו של הבעל, הוא מאמין כי אשתו נתפסה על שקר אחד וכי היא ככל הנראה שיקרה שוב בנוגע לבגידה. 

"כדי להבהיר, אני מכירה את ג'ניפר כבר הרבה זמן והיא אינה פושעת או בוגדת. היא נבוכה מאוד מהמצב אליו נקלעה", אמרה עורכת דינה, מרטי דיץ. בהמשך היא הוסיפה: "אם מישהו היה שואל אותי אם היא תהיה מעורבת אי פעם בפרשה כזו הייתי אומרת שזה בלתי אפשרי, אבל הדעות הפוליטיות שלה הובילו אותה לעשות מעשה קיצוני".