בימים אלו, מתקיימת חקירה סביב מותה הטרגי של ויטוריה קוסטה דה קסטרו, שמצאה את מותה במהלך קיום יחסי מין סוערים עם בעלה.  קסטרו, בת ה-18 ואם לתינוקת, בילתה עם בעלה בן ה-19 במיטה בביתם שבסאו ויסנטה, ברזיל, לפני שהם החליטו לעבור אל מקלחת תוך כדי האקט. לדבריו של הבעל, כלתו הצעירה לפתע איבדה את הכרתה ומתה ללא כל סימנים מקדימים.

הזוג המאוהב לפני האירוע הטרגי (צילום: רשתות חברתיות)
הזוג המאוהב לפני האירוע הטרגי (צילום: רשתות חברתיות)

לדבריו של הבעל, הוא נבהל מאוד מהאירוע והזעיק את המשטרה המקומית ורשויות ההצלה, אך עד שהפרמדיקים הגיעו למקום הם נאלצמו לקבוע את מותה. בנוסף לכך, בעלה של קסטרו התקשר בבהלה גם לאביה של אשתו, שהגיע למקום במהירות וראה את הבעל מחבק את גופתה בחדר השירותים. כמו כן, לטענת הצוות הרפואי, לקסטרו לא היו כל סימני אלימות ומשפחתה אף טוענת כי היא לא עישנה, השתמשה בסמים או הייתה בעלת בעיות רפואיות שהיו ידועות להם מראש. 

עם זאת, בחלק מכלי התקשורת המקומיים בברזיל דווח כי קסטרו כבר התעלפה בעבר בזמן קיום יחסי מין או תרגילי כושר שהגבירו את לחץ הדם בגופה. מחקירה ראשונית עלה כי ככל הנראה קסטרו מתה כתוצאה מדפיקות לב לא סדירות, מצב המכונה אריתמיה. הרופאים מאמינים כי הפעילות המינית הכפילה את מספר פעימות הלב בדקה של קסטרו וגרמה לעליה בלחץ הדם שלה, מה שהוביל להתקף לב שחוותה במהלך קיום יחסי מין. בימים אלו המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע ותשובות מדויקות יינתנו לאחר שיתקבלו תוצאות הנתיחה.