אחרי שבועות ארוכים אישה, ששמה לא פורסם, נעדרה מבני משפחתה וחיפושים אחריה החלו בכל רחבי פלורידה, ארה"ב. אתמול (שלישי), לגמרי במקרה, עובר אורח שמע קול בוקע מתוך פתח ביוב באמצע הרחוב והחליט לבדוק מקרוב מה מתרחש. אותו הבחור הצליח לאתר את הצעירה, הזמין את רשויות ההצלה ותרם לחילוץ של הנעדרת, שנמצאה ערומה לגמרי בתוך הביוב. 

על פי הדיווח של צוות ההצלה של DBFR, הציל את האישה, שהייתה לכודה בתוך תעלת הניקוז בעומק של כמעט שלושה מטרים. בפוסט שהועלה לעמוד הפייסבוק של חברת החילוץ, דווח כי הצוות השתמש בסולם ורתמה כדי למשוך החוצה את האישה הצעירה. על פי הדיווח של חברת החדשות Sun Sentinel, רק בדיעבד המחלצים הבינו כי מדובר באותה הנעדרת שעליה דווח כבר שבועות קודם לכן, כך שלא ברור כמה זמן היא הייתה בתוך הביוב או מה קרה לבגדיה. 

גבר נוסף נתקע בתוך תעלת ביוב במשך שלושה ימים - וכך הוא ניצל

"היה לה הרבה מזל", אמרה דובר רשות ההצלה, דני מושלה, והוסיף: "אני לא יודע כמה זמן היא הייתה שם למטה והרעיון שהיא הצליחה לשרוד לאורך זמן הוא מטריד. מדובר במקום מלוכלך ומסוכן ויש שם נחשים, חולדות, זבל, לכלוך וכל מה שנשטף מהרחוב – הריח היה נורא". בתמונות מהאירוע אפשר לראות את הצוות משתף פעולה ומסתיר את פתח הביוב בעזרת סדין לבן, כדי לא להביך את האישה הערומה בפני עוברי האורח ברחוב.