גבר בלתי מזוהה, בן 25, הצליח להציב רף חדש של אכזריות בין בני זוג, לאחר שהאשים את אשתו בבגידה והחליט לערוך לה "מבחן נאמנות" מזעזע. הבוקר דווח כי הבעל דרש מבת זוגו, בת ה-24, לערוך טקס בו הוא כבל את ידיה ורגליה ותפר בצורה איומה את איבר המין שלה עם חוט אלומיניום כך שלא תוכל לקיים יותר יחסי מין.

על פי הדיווח באתר Times of India, האירוע המחריד התרחש ברובע רמפור שבאוטר פרדש, הודו, בעקבותיו האישה נותרה מדממת בצורה קשה בביתה. מיד בתור הטקס, הבעל נמלט מהבית והותיר את אשתו חסרת אונים על המיטה. במזל, הצעירה הצליחה בכוחותיה המועטים להתקשר לאמה, המתגוררת בכפר הסמוך, שהגיעה במהירות אל ביתם והובילה את הצעירה אל בית החולים האזורי. מיד לאחר מכן האם הגישה תלונה בתחנת משטרת מיילק נגד חתנה וטענה כי הוא תקף את בתה בדרך "בלתי מקובלת וברברית". 

שוגון גוטם, השוטר בתיק המזעזע (צילום: רשתות חברתיות)
שוגון גוטם, השוטר בתיק המזעזע (צילום: רשתות חברתיות)

מפקח המשטרה המקומית, שוגון גוטם, סיפר כי המשטרה הצליחה לאתר את הבעל החשוד, שנמצא בימים אלו במעצר, וגוטם אף נשמע כי "הבעל ישלח לכלא". מבית החולים נמסר: "זה היה מחזה מזעזע, היא סבלה מפציעות קשות באיבר המין. נדאג לתת לה יחס הולם. כרגע היא מתאוששת ותשחרר בקרוב". כמו כן, בבית החולים האישה סיפרה כי בעלה התעלל בה כבר במשך זמן מה ואף טענה כי הוא "מכה אותה ללא סיבה לעיתים קרובות". עוד דווח כי השניים נשואים זה לזו במשך שנתיים וכי היה להם ילד משותף שמת זמן קצר לאחר הלידה.