שתי אמהות צעירות מסין, שהחלו כל אחת מהן להתפתח ברשתות החברתיות, החלו להיות וויראליות כל אחת בדרכה ונתקלו בפרופיל הטיקטוק אחת של השנייה. צ'אנג קיקי וז'אנג לי לא היו יכולות להישאר אדישות לדמיון המדהים ביניהן והחליטו ליצור קשר כדי לברר האם קיים קשר. רק לאחר ההיכרות, השתיים חשפו עוד ועוד פרטים מדהימים שגרמו להן להאמין כי הן תאומות שהופרדו בלידתן. 

ראשית, השתיים גילו כי שתיהן בנות 30 ונולדו באותו תאריך הלידה, מה שהעלה את החשדות. בהמשך הן גם גילו כי הן חולקות את אותו סוג הדם וכי לשתיהן יש שומה מעל הגבה השמאלית שגם כן הייתה נראית מעט חשודה. רק כאשר כל אחת מהבנות התעמתה עם בני משפחתה בנוגע לאמת הן גילו כי שתיהן מאומצות, שנולדו בעיר גונגיי שבסין. 

התאומות במפגש המרגש (צילום: רשתות חברתיות)
התאומות במפגש המרגש (צילום: רשתות חברתיות)

בראיון לערוץ התקשורת Henan TV, צ'אנג אמרה כי כאשר היא ראתה לראשונה את ז'אנג באפליקציית Douyin (הגרסא הסינית של טיקטוק) היא חשבה שמדובר באישה שמתחזה לה. לאחר שהיא יצרה איתה קשר, השתיים החליטו לקיים שיחת וידאו כי לראות אחת את השנייה תוך כדי השיחה. "בשיחת הווידאו הראשונה שלנו זה הרגיש כאילו דיברתי לעצמי", אמרה צ'אנג והוסיפה כי זה היה "כמו להסתכל במראה". 

בחודש שעבר, צ'אנג החליטה לנסוע כ-30 ק"מ כדי לפגוש את אחותה בפעם הראשונה, ולדבריה, אחרי שהן ראו אחת את השנייה פנים מול פנים הן משוכנעות שהן אחיות. עם זאת, לאף אחד מההורים המאמצים של הבנות אין מסמכים או ניירת שתוכל להוכיח את קשר הדם ביניהן, לכן שתיהן מתכוונות לערוך בדיקת DNA שתקבע באופן סופי מהו הקשר המשפחתי ביניהן, אם הוא קיים בכלל.