סרטון טיקטוק אחד הצליח להטריף את הרשת, במסגרתו אישה צעירה גייסה את "כוח הבנות" שבה ונחלצה של לעזרתה של צעירה אחרת ברחוב שהייתה מאוימת. המשתמשת @pikanab, שחיה בניו יורק, הבחינה בבחורה הצעירה עומדת ומדברת עם גבר זר, והבינה כי היא ככל הנראה נמצאת בסכנה. בעזרת נחישות ואומץ היא ניגשה את הצעירה וחילצה אותה מהסיטואציה המפחידה – והדרך שבה היא עשתה זאת הייתה גאונית. צפו ברגע החילוץ ששבר את הרשת: 

@pikanab

I WAS SO SCARED. THIS IS WHY GIRL NEED TO STICK TOGETHER. Has anything ever happened like this before to u?##fyp ##fypage ##pov ##schoolpov ##honab

♬ original sound - 🍉Nab🍉

הסרטון הוויראלי, שהועלה בתחילת החודש ונצפה כ-43 מיליון פעמים, מציג את הרגע בו בת ה-21 החליטה להציל אישה אקראית ברחוב בטענה כי "בנות תומכות בבנות". בסרטון אפשר לשמוע אותה אומרת: "אוקיי חבר'ה, אני בדרך כלל לא מצלמת את הסרטונים האלה, אבל אני רוצה את הבחורה הזו שם מעבר לרחוב, ממש ליד המכונית שלי והיא נראית ממש מוטרדת". 

אחרי שניות קצרות של התבלטות, משתמשת הטיקטוק החליטה לגשת ישר אל הסיטואציה ופנתה אל הצעירה בדרך מקורית ושאינה מעוררת חשד כדי שתוכל לחלץ אותה. "היי אחות, חיכיתי לך במכונית. מי זה?", היא שאלה, בעוד הגבר, לבוש בקפוצ'ון שחור, הבין כי התוכנית שלו הסתבכה. הגבר המאיים ענה תשובה מוזרה למדי לשאלה של משתמשת הטיקטוק וטען כי הוא רק שאל את הצעירה אם "הבהונות שלה ארוכות". 

כשהן מיהרו לסיים את השיחה עם עובר האורח התימהוני, האישה הצעירה הודתה למשתמשת הטיקטוק על החילוץ האלגנטי. מאות אלפי אנשים הגיבו על הסרטון וטענו כי משתמשת הטיקטוק אמיצה וטובת לב. "את פשוט הצלת את הילדה הזו מחטיפה", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "היא נשמעה כל כך מפוחדת. עשית מעשה טוב". לעומתם, היו גם מי שטענו כי הסרטון מבוים, ומשתמשת הטיקטוק לא נותרה אדישה לתגובות. 

@pikanab

Reply to @pikanab I’m just trying to spread awareness and positivity. She is safe I am safe.Girls supporting girls yall🥰More updates on Twitch.

♬ original sound - 🍉Nab🍉

"אני בדרך כלל לא מגיבה לשנאה, אבל הסרטון הזה הפך למשמעותי מאוד עבורי ואני הולכת להגיב על זה – פעם אחת בלבד. לא אכפת לי אם אתם חושבים שהסרטון מזויף. זה לא משנה. אלו דברים שבאמת קורים גם אם תבחרו לא להאמין לי", אמרה משתמשת הטיקטוק בסרטון ההמשך. כמו כן, היא ציינה גם כי היום היא והצעירה אינן "החברות הכי טובות" וכי היא בסך הכל הורידה אותה אחר כך בתחנת האוטובוס כדי שתוכל להגיע לביתה.