גבר צעיר, בשם דניאל, חשף בתוכנית רדיו אוסטרלית כיצד ארוסתו לשעבר תפסה אותו מקיים יחסי מין עם אמה שלה אחרי שהיו "שיכורים מדי" בחתונה משפחתית. בן ה-19 סיפר בראיון עם קייל וג'קי או כי הוא הזמין את בת זוגו לשעבר ואת אמה לחדר בבית מלון, לאחר שהיו בחתונה ולא היו כשירים לנהוג בחזרה הביתה. אך על אף שדניאל הוא הצד הבוגד בסיפור, לטענתו האשמה באותו הערב היא בכלל אמה של האקסית. האזינו לראיון מתוך תוכנית הרדיו האוסטרלית: 

לדבריו, הוא ובת זוגו לשעבר, שנפרדו לפני שנה, היו בחדר בבית המלון יחד עם אמה, לפני שקרה האירוע ההזוי. "הייתה בחדר רק מיטה אחת וכולנו ישנו בה, אבל אז חברה שלי החליטה לצאת קצת החוצה לדבר עם הכלה". דניאל סיפר כי בשנייה שבת הזוג שלו יצאה מהחדר, אמה, בת ה-42 מיד אמרה לו: "תעלה עליי עכשיו", וזינקה עליו בפראיות. 

דניאל, שדווקא אהב  את הרעיון החל לנשק את אמה של בת זוגו, אלא שאז, כ-20 שניות בערך אחרי שיצאה מהחדר, בת הזוג חזרה ותפסה את אמה ובן זוגה בשעת מעשה. הצעירה המזועזעת יצאה בסערה מהחדר, בעוד אמה התעקשה בפני דניאל ללכת אחריה ולדבר איתה. כאשר הוא עשה זאת, הצעירה מריבה החלה להתפתח במסדרון בית המלון, במסגרתה הצעירה הכתה את בן זוגה, צעקה ובכתה. 

בשלב מסוים, החתן מהאירוע הגיע וניסה להבין על מה כל המהומה, אך תגובתו לסיפור הדהימה גם את דניאל. "הוא פשוט שאל אותי אם הגעתי לאורגזמה, וכשאמרתי לו שלא הוא פשוט אמר לי לחזור לשם ולסיים את מה שהתחלתי. וזה בדיוק מה שעשיתי", אמר דניאל בתוכנית. בסופו של דבר, דניאל סיפר כי למחרת בבוקר הוא התעורר וגילה שכל הנוכחים באירוע כבר עזבו את בית המלון, כך שהוא לא ראה אותם מאז.