סיפור הצלה הירואי סחף את העולם בסוף השבוע האחרון, במסגרתו כלבה הצליחה להציל את בעליה לאחר שחוותה התקף פתאומי ברחוב. האירוע התרחש במהלך טיול שגרתי ברחובות העיר סטיטסוויל שבאוטווה, קנדה, כשלפתע הבעלים, היילי מור בת ה-21, התמוטטה באמצע הרחוב ואיבדה את הכרתה. במזל, הכלבה קלובר בת השנה וחצי הייתה בסביבה ותפעלה את הסיטואציה בצורה יוצאת דופן. צפו בתיעוד מהאירוע ובראיון עם הבעלים: 

בתיעוד מרגעי האירוע, שהגיעו ממצלמת האבטחה של אחת מדיירות הרחוב, אפשר לראות את הרגע בו מור התעלפה בצד הדרך, מה שהוביל את קלובר לבוא לעזרתה. "כל מה שאני זוכרת זה שהתעוררתי באמבולנס והייתי מבולבלת", סיפרה מור בראיון לחדשות CTV. בסרטון אפשר לראות את קלובר בודקת את בעליה, בזמן שרכבים עוברים ברחוב מבלי להבחין במתרחש. בשלב מסוים, קלובר השתחררה מהרצועה ונעמדה במרכז הכביש במטרה לעצור את התנועה ולהיעזר בעוברי האורח כדי לטפל במור. 

הכלבה קלובר ובעליה היילי מור (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הכלבה קלובר ובעליה היילי מור (צילום: צילום מסך יוטיוב)

לבסוף, נהג בשם דריידן אוטווי הבחין בקלובר המרשימה ועצר את רכבו כדי לעזור למור הצעירה. בזמן שקלובר שמרה על בעליה, אוטווי צלצל בפעמון של אחד השכנים כדי להיעזר בעוד אנשים בטיפול במור. עד מהרה קלובר תפסה גם את תשומת ליבה של עוברת אורח אחרת, דניאל פילון, שקפצה מרכבה כדי לעזור. 

קלובר, הכלבה הגיבורה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
קלובר, הכלבה הגיבורה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בראיון ל-CTV אוטווי סיפר: "זה היה ממש מרשים. הכלבה למעשה חסמה את דרכי, אך עדיין הקפידה לא להתרחק יותר מדי מהיילי". תוך כדי הטיפול שהעניקו עוברי האורח להיילי, קלובר החליטה לרוץ במהירות אל ביתן כדי להודיע להורים, רנדל ודיאן מור, שהיא זקוקה לעזרה, ועד שהם הגיעו הפרמדיקים כבר היו במקום וטיפלו בה. כמו כן, משפחת מור עדיין לא יודעת מה הוביל להתקף הפתאומי של היילי, אך הם בהחלט מרגישים טוב יותר לדעת שקלובר שומרת עליה. "אם זה יקרה שוב, אני ארגיע בטוחה פי 10 ואדע שקלובר תהיה שם בשבילי", אמרה היילי והוסיפה: "היא כלבה מדהימה ואני אוהב אותה כל חיי".