במסגרת סיבוב ההופעות של הסטנדאפיסט אלכס ווילאמסון האוסטרלי, אחד מהנוכחים בקהל לא מאוד אהב את הבדיחה על חשבונו והחליט לתקוף באלימות. בתיעוד מההופעה, שהתקיימה בשבוע שעבר במלון אלנסטאון שבברוקהמפטון, אפשר לראות את הגבר קם מתוך הקהל ועולה על הבמה בהפגנתיות לפני שהכה את ווילאמסון באגרוף.  צפו בתיעוד מתוך ההופעה: 

מיד לאחר התקיפה אנשי האבטחה זינקו גם כן אל הבמה והרחיקו את הגבר האלים, כשברקע נשמע הקהל מריע לסטנדאפיסט, שהתעשת תוך שניות ספורות. בראיון לאתר החדשות Daily Mail אוסטרליה הוא סיפר על השתלשלות האירועים: "הכל התחיל בבדיחות על הקהל בסגנון 'זה מה שאמא שלך אמרה', אבל הבחור לא מאוד אהב אותן. הצעתי לו את המיקרופון אם הוא לא חושב שזה מצחיק אך הוא המשיך להפריע".

לדבריו של ווילאמסון, בשלב מסוים הוא שפך מעט בירה על ראשו של הגבר כמחאה על ההתנהגות שלו במשך ההופעה, וככל הנראה עקב המבוכה שאותו הבחור הרגיש הוא החליט לפעול באלימות. למחרת, הסטנדאפיסט העלה לסטורי באינסטגרם שלו תמונות מהפציעה כשהוא אוחז בשקית קרח ומניח אותה על פניו. כמו כן, לא ידוע מה קרה לאותו הבחור מהקהל, אך היה לו מסר עבורו: "שחקן הפוטבול אבי דיוויד הוקס מת ממכה דומה שקרתה ללא מחשבה תחילה, אז הוא בהחלט צריך לחשוב ברצינות לפני שהוא מגיב בעתיד אם הוא לא היה רוצה להיכנס לכלא".