בכל בוקר כריסטופר רובין טרנר, בן ה-36 מוויקטוריה שבקנדה, מתעורר ושוכח כמעט כל פרט מזהה על חייו. בדיוק כמו בסרט "50 דייטים ראשונים", אשתו של טרנר, צ'לסי בת ה-28, משאירה עבורו פתקים ותזכורות שיוכלו לעזור לו להבין מי הוא. המקרה הנדיר החל כשהיה בן 16, כתוצאה ממחלת הנרקולפסיה, הגורמת להזיות בעקבות חלומות ואובדן זיכרון, שתקפה אותו בעקבות תאונת דרכים. 

מי אני?  (צילום: רשתות חברתיות)
מי אני? (צילום: רשתות חברתיות)

דבר ראשון בכל בוקר, טרנר מביט על הפתק המתאר את שמו, תפקידו, שם אשתו, שמם של שני כלבי רועה אוסטרלי שלהם, פוקס ופנדה, ומסביר את מצבו. לדבריו של טרנר, אשתו כותבת עבורו את הפתקים כבר במשך עשר שנים ואינה מוכנה לוותר על בעלה. "זה כל כך מתחשב מצדה ואני מאוד מעריך את זה כי זה לא צפוי שמישהו יבין את המצב שלי בצורה כזו. זה בהחלט גורם לי להרגיש פחות לבד", אמר טרנר. 

כשהוא יתעורר - הוא לא יזכור דבר (צילום: רשתות חברתיות)
כשהוא יתעורר - הוא לא יזכור דבר (צילום: רשתות חברתיות)

כמו כן, טרנר סיפר: "היו תקופות שהתעוררתי ולא זיהיתי אותה או שהסתובבתי בבית ופשוט לא הבנתי איפה אני". כמו כן הוא הסביר כי בכל לילה הוא חווה שניים-שלושה חלומות והם כל כך מציאותיים כך שכאשר הוא מתעורר הוא משחזר את שעבר בראשו. "זה מרגיש אמיתי עד כדי כך שאם אני נעקץ על ידי דבורה בחלומי אני ארגיש זאת פיזית. היו חלומות שהלכתי קילומטרים על חצץ ובבוקר כאבו לי הרגליים", הוא הסביר. 

נרקולפסיה היא מצב מוחי נדיר שאובחן אצל טרנר כשהיה בן 16, לאחר שמכוניתו התרסקה כתוצאה מכך שנרדם על ההגה. לדבריו, באותה התקופה המחלה לא הייתה מוכרת בעולם ותהליך ההתמודדות שלו איתה היה קשה. לעומת זאת, הוא סיפר כי בימים אלו הוא מסתדר די טוב עם המחלה, אחרי שנים של ניסוי וטעייה שלימדו אותו את השגרה המתאימות והתרופות שיועלו לו בדרך הטובה ביותר.