כלה טרייה ואחותה הצליחו לרגש את העולם עם הודעת ההיריון שלהן שהפכה לוויראלית בטיקטוק ונצפתה למעלה משישה וחצי מיליון פעמים. האחיות, היילי והארלי, גילו כי שתיהן בהיריון בהפרש של שבועיים אחת מהשנייה והחליטו להכריז על כך בזמן החתונה של היילי תוך כדי "משחק הנעליים", שנתפס מעט מוזר על ידי האורחים – אך חשף את ההפתעה המרגשת. צפו ברגע המרגש בזמן החתונה: 

@haleydtrx14

@hahaharls My sister and I had so much fun surprising our families!! 🥰🥳🎉 👯‍♀️##wedding ##weddingsurprise ##pregnant ##pregnancyannouncement

♬ original sound - Haley

על הסרטון הוויראלי נכתב: "כולם חשבו שזה מוזר כששיחקתי עם אחותי את משחק הנעליים בחתונה עד ש...". בתיעוד אפשר לראות את השתיים יושבות גב אל גב ועונות על סדרה של שאלות "מה יותר סביר", כאשר כדי לענות הן צריכות להרים את הנעל שלהן למעלה. המשחק אמנם התחיל רגוע, אך עם הזמן התפתח עד שהגיע לנקודת השיא שחשפה את הסוד הגדול. 

אחרי שאלות כמו "למי לוקח הכי הרבה זמן להתארגן?", "למי הסיכוי הכי גבוה לבצע פשע?" ו"מי תחזיק מעמד יותר זמן באי בודד?", הגיע השאלה הגדולה – "מי בהיריון כרגע?". כאשר שתי הנשים הרימו את הנעל, יחד עם תמונת אולטרא-סאונד של התינוק, כל האורחים ההמומים התרגשו, הריעו להן וקראו קריאות שמחה. הגולשים, שאהבו מאוד את רגע ההכרזה טענו כי "זו ההודעה היחידה שהגיוני שתגנוב את ההצגה מהחתונה" ובירכו את האחיות המאושרות.