סרטון שהמיס את לבבות הגולשים תועד השבוע במרפאה באיזמיר שבטורקיה, במסגרתו חתולה נשאה את הגור שלה בפיה ו"ביקשה" עזרה רפואית. בסרטון אפשר לראות את החתולה נכנסת אל תוך המבנה, בעוד הנוכחים בבית החולים והצוות הרפואי פינו לה את הדרך כדי שתוכל להגיע אל הרופא ולטפל בבנה שסבל ממחלה. צפו בתיעוד של החתולה במרפאה: 

כמו כן, דווח בתקשורת המקומית כי החתולה כבר נעזרה בצוות הרפואי של המרפאה בעבר, שכן הוא סיפק עבורה אוכל ומים בכניסה למקום. גם הפעם, היא ידעה על מי לסמוך והחליטה להביא את בנה לבדיקה אצל המומחים. לאחר בדיקה קצרה התברר כי הגור סבל מדלקת עיניים, מה שאילץ את הרופאים להפנות את החתולה והגור להמשך טיפול במרפאה וטרינרית. 

בהמשך הסרטון אפשר לראות את הגור יושב בתוך ארגז קרטון, כאשר אחות וטרינרית שמה לו טיפות עיניים כדי לסייע לדלקת. בשיחה עם אחת מאנשי הצוות הוא אמר: "נתנו לחתולה אוכל ומים כיוון שהיא מסתובבת כאן ברחוב, אך לא ידענו שהיא ילדה גורים וכשהתחלנו לקבל חולים הבוקר היא פתאום הופיעה עם הגור בפה שלה וכאילו ביקשה מאיתנו עזרה. בסוף הצלחנו לפקוח את עיניהם של הקטנטנים ושלחנו אותם לטיפול נוסף. זו הפעם הראשונה שמשהו כזה קורה לנו ואנחנו שמחים לראות שהגורים מתאוששים".