אן מארי ווילאמס, בת ה-40 מקורנוול שבבריטניה, סובלת כבר כעשר שנים ממחלה מסתורית שמנעה ממנה לצרוך אוכל ומים, אלא דרך עירוי. בשנה שעברה, בעודה נמצאת בעיצומו של חיפוש נואש אחר תרופה שתרפא את מצבה, היא קיבלה בשורה משמחת וכמעט בלתי הגיונית – היא נמצאה בשבוע ה-18 להריונה עם תאומות, ועל בטנה אי אפשר היה לראות זאת כלל. 

לאחרונה, אחרי הריון בו היא לא הכניסה שום אוכל או שתייה גופה, ווילאמס ילדה באושר שתי תינוקות בריאות, מורוונה ואלובן. "זה היה הלם מוחלט, אבל גם נס אמיתי באותה הנשימה. לא הרגשתי כלל שאני בהריון ופתאום בגלל בדיקת דם שגרתית הבנתי שאני נושאת ברחמי שני עוברים קטנטנים". 

בתקופה זו, בשל משבר הקורונה, ווילאמס נמצאת בסיכון בשל המחלה, שמאלצת אותה להיות מחוברת לעירוי שמזרים אל תוך גופה את הערכים התזונתיים שהיא אמורה לקבל מאוכל ומים. בשנה האחרונה ווילאמס החלימה מדלקת אלח דם שלוש פעמים, אובחנה כחולת קורונה ועברה ניתוח קיסרי כדי ללכת את התאומות שלה. כאשר המצב הרפואי שלה החל להתדרדר, ווילאמס החליטה לעבור יחד עם בן זוגה להתגורר אצל הוריה כדי שיעזרו בטיפול בה ובתינוקות. 

התאומות של אן מארי  (צילום: רשתות חברתיות)
התאומות של אן מארי (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף לכך, דווח כי המחלה התגלתה בגופה של ווילאמס לאחר חופשה בטורקיה עם חברותיה, מה שהתחיל כתסמינים של שפעת בלבד ומאז כל דבר שהיא מכניסה לגופה מיד מוצא את דרכו החוצה. "לאט לאט התחלתי לרדת במשקל והרופאים פשוט חשבו שזו מחלה ויראלית שנדבקתי בה במהלך החופשה, אבל זה פשוט לא הלך", היא סיפרה. כמו כן, במהלך השנים ווילאמס ניסתה אין ספור בדיקות רפואיות, טיפולי ברפואה אלטרנטיבית ואפילו השתתפה במחקר על הקיבה, אך ללא הועיל. 

במהלך ההיריון, התינוקות הוזנו גם הן מהעירוי שהוחדר לגופה, שהועלה במינון כיוון שגם העוברים חלקו אותו איתה. ווילאמס מאמינה כי התינוקות שלה הן היחידות אי פעם שהוזנו דרך עירוי עוד לפני הלידה. "אני לא אוכלת או שותה ואני חיה על תזונת IV, אני עדיין לא מאמינה שהבנות האלה שרדו. לא האמנתי שזה אפשרי", היא אמרה נרגשת.