בקשת גירושין הוגשה אל בית המשפט לענייני משפחה בבריטניה, במסגרתה הבעל סיפר כי אשתו פתחה עמוד OnlyFans – וזה לגמרי לא מקובל עליו. בפוסט אנונימי שכתב הבעל ב-Reddit, הוא הסביר כי אשתו תמיד הייתה מאוד פעילה ברשתות החברתיות וכי עם השנים היא צברה עשרות אלפי עוקבים בעמוד האינסטגרם שלה. 

כשאחת מחברותיה של האישה סיפרה לה כי היא מרוויחה כסף רב משיתוף תוכן למבוגרים בפלטפורמת המנויים של OnlyFans, היא הודיעה לבעלה כי היא מתכננת לפתוח עמוד משלה. לדבריו, אשתו תמיד הייתה "רוח חופשייה" והיא החליטה שאחרי שתצבור קהל עוקבים רווחי היא תעזוב את עבודתה ותתמקד בתפעול החשבון שלה באפליקציה. 

לטענת הבעל, ההחלטה לפתוח חשבון לא הפריעה רק לו, אלא גם לבתם בת ה-11 שסבלה מהקנטות לאחר שהאם העלתה סקר לאינסטגרם בנוגע לעמוד ה-OnlyFans שלה. "אני לגמרי נגד ההחלטה משתי סיבות: גם מסיבה אישית שלי, שלא יהיה לי נעים להיות עם אישה שמוכרת את הגוף שלה, והשנייה היא שיש לנו ילדים שצריך להתחשב בהם", כתב הגבר. כמו כן, הוא הוסיף כי על אף התנגדותו אשתו החליטה בכל מקרה לפתוח משתמש, מה שהוביל אותו להחלטה קיצונית. 

"אחרי שהחלו לעלות תמונות חושפניות של אשתי לרשת ניגשתי אליה וסיפרתי לה כי הגשתי בקשה לגירושין ואדרוש משמורת מלאה על הילדים. אני לא יכול לסבול את הבושה וגם הבת שלנו הרוסה בגלל ההצקות בבית הספר", אמר הבעל. לאחר שהוא פנה אל הגולשים כדי לקבל את חוות דעתם, הוא דווקא נתקל בתגובות שלא ציפה להן.

"יש לך חשיבה מיושנת אם אתה חושב שחשבון OnlyFans מביא בושה למשפחה שלך", כתבה אחת הגולשות בעוד אחרת הוסיפה: "אתה מפרק פה משפחה בשנייה, לכו למטפל זוגי ותעבדו על הבעיות שלכם". לעומתן, היו גם מי שהגן על הבעל וטענו כי העלאת תוכן חושפני לרשת הוא מעין "בגידה" וכי מדובר בהפרה של הגבולות במערכת היחסים.