סרטון בו אישה מספרת על "הדייט הכי גרוע בעולם" הפך לוויראלי ברשת, כאשר היא תיארה את המפגש בינה לבין בחור שהכירה דרך הטינדר – שנגמר במבצע חילוץ מתוך נהר סוער. ליזי ג'ונסון, שיתפה ברשת כיצד הכירה את הבחור, בעלים של כלב מסוג בוקסר, שהציע לה לטייל עם הכלב שלו לאורך נהר המול שבוולטון על התמזה, בבריטניה כדי שיכירו טוב יותר. צפו בסיפור הדייט הכושל: 

בסרטון אפשר לראות את ג'ונסון סחוטה במים ומלוכלכת מבוץ אחרי שחזרה מהדייט שלה. היא סיפר הכי הכלב של הבחור אותו היא פגשה "לא ראה מים לפני כן", אך זינק אל תוך הנהר מבלי שהוא יודע לשחות. הגבר המבוהל עמד מנגד חסר אונים ולא ידע איך להציל את חיית המחמד שלו, אז ג'ונסון קפצה גם כן אל המים וחילצה את הכלב מתוך המים, בעוד הגבר "חסר התועלת" הסתכל מהצד. 

ג'ונסון סיפרה כי אחרי חמש דקות בהן היא נאבקה עם הכלב המשתולל במים, היא הצליחה לחלץ את הבולדוג, יצאה מהמים והחלה להתקדם יחד עם בעליו של הכלב בהליכה "מביכה" עד לרכב, שם נפרדו דרכיהם. לאחר שהסבירה את הסיטואציה בסרטון והעלתה לרשתות החברתיות היא סיפרה: "זה היה ככל הנראה הדייט הגרוע ביותר אי פעם". 

בהמשך היא כתבה: "בהחלט ראיתי את הצד המצחיק בסיטואציה, ואני גם די גאה שקפצתי למים והצלתי את הכלב לפני שחשבתי על הטלפון והמפתחות שלי – כמוהו. אולי פשוט אין לי מזל עם היכרויות". על אף האירוע ההזוי, למחרת הגבר שלח לג'ונסון הודעה וכתב: "היי, מקווה שאת בסדר", אבל היא כבר הייתה טראומתית מדי מהאירוע והחליטה שלא להמשיך להיפגש עם הבחור.