ג'ייד צ'יפס, בת ה-31 מפלורידה, הכירה את בעלה כשהיה בכלא ואחרי תקופה של התכתבויות השניים התאהבו ונישאו זה לזו. לאורך כל מערכת היחסים, צ'יפס מנהלת את מערכת היחסים בשלט רחוק ומרוב געגוע לאהובה, כריסטופר, היא החליטה להדפיס דמות מקרטון שתבלה איתה בכל המקומות והאטרקציות שבן זוגה לא יכול להיות נוכח בהם. 

@jadalous

##BiggerIsBetter ##ShowerWithMoxie ##EnvisionGreatness ##prisontiktok ##prisonwife ##fyp ##buildahead

♬ original sound - ✩ Edwin ✩

בעמודי הרשתות החברתיות של צ'יפס היא חושפת את החיים כ"אשת אסיר", שלדבריה הם אינם קלים כפי שהם נראים מבחוץ. בסרטוני הטיקטוק שלה צ'יפס תיארה כי היא מרגישה תמיד לבד ואף סיפרה כי מעולם לא קיימה יחסי מין עם בעלה, על אף שהם נשואים כבר משנת 2018. בראיון לאתר Daily Mirror, היא אמרה: "אני רואה כל הזמן את אחיותיי עם בעליהן וילדיהם וכדי לא להרגיש בודדה אני מביאה איתי את דמות הקרטון שלי". 

@jadalous

##fyp ##foryou ##Christmas2020 ##prisonwife ##married

♬ Cry Baby (feat. DaBaby) - Megan Thee Stallion

מעבר לכך, היא גם הדפיסה בעבר את הפרצוף של כריסטופר על בגדי ים, כרית וקפוצ'ון במטרה להרגיש קרובה אליו וסיפרה כי היא שומרת על רומנטיקה עם בעלה בעזרת תמונות ושיחות טלפון. אז אתם בטח שואלים את עצמכם איך הם בכלל הכירו? צ'יפס סיפרה בראיון: "באחד הלילות ציפיתי בטלוויזיה וראיתי תוכנית על אישה שסיפרה שהכירה את בעלה דרך אתר 'חבר לעט בכלא', אז החלטתי להסתכל באתר". 

דמותו של כריסטופר הופיעה בין רשימת הכלואים, שכן הוא נמצא במאסר כבר משנת 2014 בגין פריצה וגניבת זהות, והיא החליטה לכתוב לו. אחרי תקופה של קשר בלתי פוסק, שעבר לשיחות טלפון ולבסוף למפגשים בבית הכלא, כריסטופר כבש אותה בזכות "אישיותו האדיבה", והשניים החליטו להינשא זה לזו. 

@jadalous

Today was amazing 🥰❤️ ##greenscreen ##YesDayChallenge ##husband ##yummy ##prisontok ##prisonwife

♬ original sound - Sisi

כמו כן, צ'יפס סיפרה כי על אף שהוריה לא אהבו את הרעיון, היא מאוהבת לגמרי בבעלה וטוענת כי מעולם לא התייחסו אליה כל כך יפה. "אני יודעת שהוא בכלא, אבל אני מצליחה לראות את הטוב שבו", היא אמרה. כמו כן, האישה מבקרת את בעלה מדי חודש והוא דואג לרווחתה, אחרי שרכש עבורה רכב ואת הבית בו היא מתגוררת. עוד דווח כי כריסטופר עתיד להשתחרר בשנת 2024 וכי השניים מצפים להביא לעולם ילד שכשהוא יצא לחופשי.