בני הזוג, שרצו לפלפל את חיי המין שלהם אחרי שנתיים של זוגיות, החליטו לנסות לשלב אוכל בחדר המיטות. אחרי דיון קצר, השניים החליטו כי מדי שבוע הם ינסו מאכל אחר במיטה, כל אחד בתורו במה שהם קוראים לו "שבת זנותית". בתוכנית הטלוויזיה של ערוץ TLC, "סקס שלח אותי לחדר המיון", השניים סיפרו כיצד שילבו מאכל אחד שגרם לאישה לכוויות חמורות. צפו בסרטון ההמחשה של יחסי המין שהשתבשו: 

בתוכנית סיפרו בני הזוג, ג'וסי ומייקל, כי באחת הפעמים הגבר הביא כמתנה דובון גומי ענקי והשניים החליטו להמיס אותו להשתמש בו כ"צבע גוף". אחרי ששמו אותו במיקרוגל למספר דקות, הגומי הפך לנוזלי ומייקל החל למרוח אותו בחושניות על גופה של ג'וסי – מבלי לחשוב עד כמה הוא רותח. "זה היה לוהט, חשבתי שאולי זה יהיה כמו שעווה שמיד מתחילה להתקרר אך החזה שלי פשוט בער", היא תיארה. 

בזמן שג'וסי צרחה מכאבים, מייקל ניסה ללקק את הגומי מהחזה שלה, מה שגרם לו לכוויות גם כן בלשון. לאחר שלא הצליחו להרגיע את הצריבה עם קרח, השניים פנו אל בית החולים, שם הרופא הסביר להם כי הסוכר מומס המשיך לשמור על החום שלו ולשרוף את העור של האישה. "כוויות הן שכיחות יחסית במיון, אך מעולם לא ראיתי מישהו ששורף את עצמו בכוונה עם גומי מותך", אמר הרופא. 

לבסוף, יחסי המין המגוונים הסתיימו עם כוויה בדרגה שלישית בחזה וג'וסי נאלצה להשתמש במשחות, משככי כאבים ואנטיביוטיקה כדי להתגבר על מה שקרה. "לקח בערך כחודשיים עד שהכוויה החלימה לחלוטין והפכה לצלקת", הסבירה ג'וסי, בעוד מייקל הוסיף: "בשביל שנינו זה היה ממש מביך וטראומתי. אנו נדאג לשים לב פעם הבאה שנרצה לגוון את היחסים בנינו".