הבעלים של כלב בשם פמוק, שהיה אוהד מושבע של כדורגל, התרגש מדי בזמן שצפה במשחק של הקבוצה האהובה עליו בביתו שבאלטינורדו, טורקיה. בעיצומו של המשחק, שהתקיים לפני כשבועיים, הקבוצה שאותה מעריץ הבעלים, מחמט קמאק בן ה-81, לא שיחקה לרוחו ומרוב עצבים הוא חטף התקף לב פתאומי, בעקבותיו הוא הובהל את בית החולים המקומי. 

הבעלים שחווה התקף לב, מחמט קמאק (צילום: רשתות חברתיות)
הבעלים שחווה התקף לב, מחמט קמאק (צילום: רשתות חברתיות)

הכלב פמוק, שכל כך אוהב את בעליו, הגיע יחד עם בנו של המבוגר כדי ללוות אותו אל בית החולים, אך פשוט סירב לעזוב. בראיון לתקשורת המקומית הבן, מטין, סיפר: "אבי חשב שהקבוצה שיחקה רע במחצית הראשונה והוא כעס כל כך שחווה התקף לב, אפילו שלבסוף הקבוצה ניצחה. מזל שצוות החירום הצליח להחיות את אבא שלי". 

פמוק הכלב מחוץ לבית החולים בטורקיה (צילום: רשתות חברתיות)
פמוק הכלב מחוץ לבית החולים בטורקיה (צילום: רשתות חברתיות)

אחרי ניתוח קצר, קמאק הועבר למחלקת טיפול נמרץ ולאחר מכן התאשפז בבית החולים כ-14 ימים. "פמוק הכלב של אבי הגיע איתנו לבית החולים ונאלץ לחכות בחוץ, אך כשיצאנו בחזרה הביתה הוא סירב לעזוב והמתין מחוץ לבית החולים לאורך כל התקופה", סיפר הבן. כמו כן, הכלב הנאמן הצליח למשוך את תשומת ליבם של הצוות הרפואי, שסיפקו לו מים ואוכל במהלך השהות שלו.

רק כאשר קמאק שוחרר מבית החולים אל ביתו, הכלב פמוק הסכים לשוב איתו הביתה ומאז הוא נשאר בסמוך למיטתו עד שיתאושש. כמו כן, לפני כחודשיים דיווחנו על כלבה שסירבה את פתח בית החולים בטורקיה, בו שהה בעליה חולה הקורונה.