בן 12 מקולרדו, ארה"ב, שהשתתף באתגר טיקטוק בשם "Blackout Challenge", מצא את מותו הטרגי בחדר השירותים בביתו. הנער, ג'ושוע הייליסוס, ככל הנראה השתמש בשרוך הנעל שלו כדי לקחת חלק באתגר, בו המשתמשים מתבקשים לבחון כמה זמן יוכלו לעצור את נשימתם. בעקבות האתגר המחריד, הנער הפסיק את זרימת החמצן, נמצא בידי אחיו התאום כשהוא מחוסר הכרה ולבסוף מת מוות מוחי. צפו בדיווח ובראיון עם הוריו של ג'ושוע הייליסוס המנוח: 

האירוע, שהתרחש בתחילת שבוע שעבר, הסתיים בטרגדיה קורעת לב אתמול (רביעי), כאשר אחרי כשבוע של מאמצים בבית החולים הכריזו על מותו של בן ה-12. גם במהלך שבוע הטיפולים הרופאים לא היו אופטימיים לגבי מצבו של הייליסוס, אך הוריו המשיכו להילחם. בראיון לתקשורת המקומית אביו, זריחן, אמר: "הוא לא התכוון לעשות את זה, התחננתי בפני הרופאים שלא יוותרו עליו, אני לא מוכן לאבד את בני".

כמו כן, לפני שהוכרז על מותו של הייליסוס הצעיר, הוריו החליטו לפתוח עמוד GofundMe לגיוס המונים בו נכתב: "ג'ושוע הוא ילד בן 12 שנמצא במצב קשה לאחר שהשתתף במשחק אינטרנט ויראלי בשם 'Blackout Challeng' שגורם למשתתפים לחנוק את עצמם עד אובדן הכרה. ביום שני, 22 במרץ, ג'ושוע נמצא על רצפת האמבטיה על ידי אחיו התאום, שניסה להחיות אותו עד שהגיעו השכנים והאמבולנס. ללא ידיעת הוריו, ג'ושוע שיחק במשחק המסוכן הזה לחלוטין מבלי שהיה מודע לסיכונים הכרוכים בכך. כרגע הוא באינטובציה והרופאים אמרו שהסיכוי שלו להישרדות הוא מאוד לא סביר".