בעיצומן של תמונות חתונה של זוג שוטרים מפלורידה, התרחשה תאונת דרכים במסגרתה רכב פגע בהולך רגל. החתן והכלה הטריים, שנדהמו מהאירוע אליו נקלעו ביום חתונתם, עצרו את הכל והגישו עזרה לאותו הבחור שנפצע בתאונה. בפוסט שהועלה לעמוד הפייסבוק של משרד השריף המקומי MCSO, השוטרים שיבחו את התנהגותם יוצאת הדופן של הזוג, שיום החתונה שלו קיבל תפנית מפתיעה. 

"כשאתה בוחר בקריירה באכיפת החוק הכל יכול לקרות בכל רגע. וחובה לפעול גם בחתונה", נפתח הפוסט לפני פירוט האירוע. "השוטרת טיילור ראפרטי ובעלה, סגן כריס ראפרטי, ציפו ליום חתונה טיפוסי, אך היום שלהם היה הכי רחוק מחווית חתונה רגילה", סיפרו בפוסט. בהמשך הם תיארו כיצד בזמן צילום החתן והכלה במסיבת חתונתם, גבר נפגע מרכב במרכז העיר אוקלה ושכב פצוע על הכביש. 

הזוג ראפרטי הגיב והעניק סיוע מידי לגבר שנפצע, בעוד השניים לבושים בבגדי טקס הנישואין. עם שמלת כלה, טיילור קפצה למשימה והחזיקה את ראשו של הגבר כדי למנוע נזק נוסף, בעוד האחרים אבטחו את האזור והזמינו את שירותי האמבולנס. כמו כן, דווח כי למרבה המזל האיש לא נפצע באורח קשה וכי אחרי שהגבר הובהל אל בית החולים חגיגות החתונה נמשכו כלא קרה דבר. בפוסט סוכם: "ההערצה הגדולה ביותר שלנו היא לזוג ולכל אחד מהנוכחים בחתונה שמבלי לחשוב נקטו בפעולה כדי לסייע למעורבים באירוע – תודה על השירות המסור לקהילה".