כלב מסוג האסקי סיבירי, בשם דאי באו, הפך לגיבור בכל העולם לאחר שקפץ על נחש קטלני כדי למנוע ממנו לתקוף את בעליו. על פי הדיווח בעיתון "Oriental Daily", נחש באורך ארבעה מטרים זחל אל תוך בית המשפחה בטייפינג שבמלזיה, כאשר הכלב הבחין בו מתקרב באיטיות אל עבר בעליו שישב בחצר הבית. כדי להצילו, הכלב זינק על הנחש ונלחם בו, אך בצער נאלץ להקריב את חייו. 

הכלב, שניצל בידי בעליו לפני כשנתיים מהרחוב, היה חדור מטרה ודווח כי הציל לפגוע בקוברה בצורה משמעותית לפני מותו. אם המשפחה, יאפ, אמרה בראיון לתקשורת המקומית: "ישבנו בחצר הבית כל המשפחה, כשלפתע שמענו קולות וכאשר בתי הלכה בעקבות הרעש היא מצאו את דאי באו עם נחש בפיו". לאחר מאבק קשה, דאי באו הרג את הנחש שחרר את אחיזתו והפיל אותו ארצה.

לאחר העימות, בני המשפחה לקחו את חיית המחמד שלהם לטיפול אצל הווטרינר כדי לוודא את מצבו, אך החדשות היו רעות: "במלזיה אין נוגדן לארס בעלי חיים". לדברי המשפחה, הכלב נאלץ לעבור ייסורים לפני שמצא את מותו על מיטת הטיפולים. כמו כן, דווח כי דאי באו אומץ בידי המשפחה בשנת 2019 מהרחוב כשסבל ממחלות עור ותזונה קשה. "גידלנו אותו באהבה כדי שיוכל להתאושש והוא הפך לכלב מקסים שהביא למשפחה המון שמחה", אמרה האם. על פי הדיווחים, דאי באו נקבר מתחת לעץ בסמוך לבית המשפחה, שהיה אחד המקומות האהובים עליו למשחק.