סיפור יוצא דופן התרחש ביום שישי האחרון באוסטרליה, שהתחיל כאשר אוטיסטית בת ארבע נעדרה ממשפחתה באמצע המדבר. הפעם האחרונה שהוריה ראו אותה הם היו בתחנת דלק באזור, ומיד אחר כך התחיל מבצע חיפושים נרחב מסביב בידי המשטרה בו היו מעורבים מסוקים, מזל"טים וכלבי משטרה שהתגייסו לעזור. 

למרות הניסיונות הנחושים של הרשויות למצוא את מולי הקטנה, דודתה קני סיפרה כי היא נמצאה באורח פלא דווקא על ידי בני הקהילה בה חיו. בראיון לתקשורת המקומית קני סיפרה: "היה גשש מהשכונה שלנו שנתקל באופניים קטנים שהיו בצד הדיונות והוא ניסה לעקוב אחרי מסלולן, אך לצערנו מולי טיפסה על הסלעים ואי אפשר היה להבין לאן התקדמה". 

מולי ובני משפחתה אחרי מבצע החיפושים (צילום: רשתות חברתיות)
מולי ובני משפחתה אחרי מבצע החיפושים (צילום: רשתות חברתיות)

בהמשך היא סיפרה כי אותו הגשש לא איבד תקווה והחליט להמשיך את החיפושים למחרת בבוקר מאותו המקום בו נעלמו עקבותיה. למרבה המזל, קני סיפרה כי אותו הגשש חלם באותו לילה חלום, בו הוא הצליח לפענח בדיוק היכן מולי נמצאת והוא הוביל את משפחה ישר אליה. באופטימיות רבה המשפחה עקבו אחרי הגשש שבאמת הגיע אל המקום ואיתר את מולי יושבת על גבעה קטנה יחד עם גורת הכלבים שלה ביום שבת בצהריים. 

על פי הדיווחים, מולי התרחקה כשמונה קילומטרים מהיכן שהייתה בפעם האחרונה עם משפחתה והצליחה לשרוד את הלילה בזכות הכלבה שלה שנשארה לצידה. לאחר שנמצאה, בני המשפחה הודיעו על כך לרשויות כדי שיוכלו להפסיק את החיפושים. "זו הייתה השמחה הגדולה ביותר בחיי, לעולם לא אשכח את הרגע הזה. מולי היא ילדה כל כך מיוחדת", אמר מפקח החיפושים מייקל פוטס שהוסיף כי מדובר ב"הקלה עצומה לכל המעורבים".