סרטון מרגש ורומנטי מציג רגע בו גבר ואישה תכננו להציע נישואין זה לזו באותו היום, ללא ידיעתם. האישה, סאבי נוקלה מוונקובר שבקנדה, הגיעה אל סט הצילומים של הצלמת, מירנדה אנדרסון בת ה-21, ופנתה אליה בבקשה לתעד את הרגע בו היא מציעה נישואין לבן זוגה. יומיים לפני היום הגדול, אנדרסון קיבלה שיחת טלפון מפתיעה מהגבר, שביקש ממנה לתעד את אותו הרגע בדיוק, מבלי לדעת שהיא קבעה גם עם ארוסתו לעתיד. צפו ברגע ההצעה המרגשת:

בני הזוג שהציעו נישואין אחד לשנייה (צילום: רויטרס)

בסרטון המדהים אפשר לראות את הרגע בו בני הזוג נמצאים בפיקניק על גדות אגם מקומי, כשלפתע הגבר הסתובב והאישה ניצלה את הזמן כדי לכרוע ברך. כאשר הוא שב בחזרה, בן הזוג מיד כרע ברך גם כן והשניים מיד החלו להתפקע מצחוק על הסיטואציה הלא שגרתית. לאורך כל הזמן, אנדרסון עמדה מהצד ותיעדה את האירוע, שהיא דווקא כן ידעה שעומד לקרות בצורה אירונית שכזו. 

בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס אנדרסון אמרה: "הייתי בהלם מוחלט כששניהם החליטו להציע אחד לשני וידעתי שאני אצטרך להמציא תוכנית כדי שלא יצא מצב בו מישהו מביניהם יכרע ברך לפני השני". לדבריה של אנדרסון, היא שלחה הודעה לכל אחד מבני הזוג לפני רגע ההצעה, בה היא הודיעה להם על סימן שתעשה ובעקבותיו כל אחד מהם יציע נישואין לשני, וכך היא יכלה לשלוט בסיטואציה להפוך אותה למושלמת.