סיפור מטורף ויוצא דופן נחשף בימים האחרונים, במסגרתו אמו של החתן המיועד גילתה במהלך טקס החתונה כי הכלה היא בעצם בתה שאבדה לפני שנים. באירוע, שהתקיים בסוז'ואו שבסין בשבוע שעבר, האם הבחינה בכתם לידה על ידה של הכלה, שהיה מוכר לה משנים קודם לכן והחליטה לנסות לברר את העניין, מבלי לתאר לעצמה מה היא תגלה. 

אמו של החתן ניגשה במהלך הטקס אל הורי הכלה ושאלה אותם האם הם אימצו את בתם לפני למעלה מ-20 שנה. המשפחה של הכלה הייתה המומה לנוכח השאלה, שכן היה מדובר בסוד שנשמר לאורך השנים ומעולם לא נחשף בפני בתם הכלה. כמו כן, ההורים סיפרו כי מצאו את בתם בצדי כביש בעיירה ומאז החליטו לגדל אותה באהבה.

מרוב הלם, גם אמו של החתן וגם הכלה פרצו בבכי והתחבקו, שכן לדברי הכלה היא רצתה להכיר את משפחתה הביולוגית ויום החתונה הפך ל"מאושר יותר מטקס הנישואין עצמו". עם זאת, הסיפור קיבל תפנית מוזרה עוד יותר כשהתגלה שגם החתן מאומץ ולכן אין כל מניעה לנישואין בין השניים. על פי הדיווח באתר החדשות Oriental Daily, האישה אימצה את בנה לאחר שהתייאשה בחיפושים אחר בתה הנעדרת. בימים אלו, הזוג הלא שגרתי נישא זה לזו והם חיים יחד כמשפחה אחת גדולה.