תחרות "מלכות היופי" בסרי לנקה יצאה משליטה לאחר שהוויכוח על זכאותה של הזוכה הביא אותה לוותר על הכתר ולצאת מהבמה בסערה. פושפיקה דה סילבה, שהוכרזה כזוכה בתחרות וקיבלה את התואר "מיס סרי לנקה לשנת 2021", עוררה ויכוח בקרב השופטים בתחרות רק משום שנטען כי היא אישה גרושה. צפו בקטע מתוך טקס "מלכות היופי" שהשתבש: 

הזוכה של שנה שעברה, קרוליין ג'ורי, התפרצה לבמה בזמן הזכייה, חטפה את הכתר מראשה של הזוכה והעניקה אותו לסגניתה. "יש כלל שקובע שצריך להיות נשואה ולא להתגרש, אז אני נוקטת בצעד ומעבירה את הכתר לסגנית שתהפוך לזוכה", אמרה ג'ורי בפני הקהל ההמום. בעקבות כך, דה סילבה יצאה בזעם מהבמה, כאשר הכתר כבר מונח על ראשה של הסגנית. 

בימים אלו, הזוכה הראשונית מאיימת לנקוט בצעדים משפטיים על האופן "הלא סביר והמעליב" שבו המצב טופל. כמו כן, לדבריה היא פרודה וטרם התגרשה בצורה רשמית ולכן היא עדיין זכאית לתואר ולכתר. "כבר נקטתי בצעדים משפטיים הנדרשים נגד העוול וההשפלה שנגרמו לי האירוע", היא אמרה לתקשורת המקומית.

בעמוד הפייסבוק שלה, דה סילבה פרסמה פוסט וכתבה: "אני עדיין לא גרושה. מלכה אמיתית אינה אישה שחוטפת כתר של אישה אחרת, אלא זו שקיבלה את התואר ביושר. לחיות בנפרד ולהתגרש אלו שני דברים שונים לחלוטין". כמו כן, היא טענה כי אחרי שהכתר נחטף מראשה היא נאלצה לגשת לטיפול בבית החולים בשל פציעה שנגרמה בטקס.