תיעוד לא ייאמן מטריף את העולם בימים האחרונים, במסגרתו לטאת ענק פשטה על סופרמרקט בעיירה נחום-פתון שבתאילנד. הלטאה הענקית פלשה אל החנות, החלה לטפס על המדפים בפראיות והבהילה את הלקוחות. צפו בתיעוד המבהיל:

בזמן שהלטאה הענקית חיפשה לעצמה ארוחה חמה היא חיטטה בין המדפים והעיפה מספר קרטוני חלב, בעוד ברקע אפשר לשמוע את הלקוחות צורחים מפחד. בסופו של דבר, אחד העובדים במקום התקשר למשטרה המקומית, שהגיעה ביחד עם לוכד זוחלים מיומן, במטרה לרתק אותה ולהשיב אותה אל בית הגידול הטבעי שלה.

עד ראייה שנכח במקום, נרומפה טנגסין, סיפר: ״עצרתי בחנות רק כדי לקנות כמה דברים כשפתאום ראיתי את הלטאה הענקית. רציתי לקנות משקה אבל הלטאה הייתה קרובה מדי לאזור הזה בחנות ונאלצתי להישאר רחוק וצילמתי את האירוע מהטלפון הנייד שלי. אני מניח שבחנות יש הכל - אפילו לטאות״.

צוות החילוץ, שהגיע לחנות בפאתי בנקוק, פיתה את הלטאה לצאת מהמקום, כאשר בכניסה למקום חיכתה רשת שלכדה את הלטאה ועזרה למחלצים להוציא אותה מהמקום. למרות שהשתוללה, הלטאה לא הצליחה לאכול דבר ומלבד ההרס שהשאירה מאחוריה לא נגרם שום נזק משמעותי. כמו כן, ההערכה היא שהיצור לא הצליח למצוא אוכל החוץ בעקבות מזג האוויר הטרופי והחליט לחפש בתוך הסופרמרקט.