לידתה של אם צעירה, בשם בריטני ג'ייקובס, חשפה בפניה מידע מטורף על עצמה, במסגרתו היא גילתה כי היא בעלת שני איברי מין נשיים ורחם כפול. כחלק מטרנד באפליקציית הטיקטוק, בה אנשים סיפרו על מצב רפואי שהרופאים התעלמו ממנו לחלוטין, ג'ייקובס חשפה כיצד גילתה את הפרט ההזוי בסרטון ששבר את הרשת. צפו בהסבר של האם הטרייה בעלת שני איברי המין: 

@britsburg

##stitch with @omqgabbi HOW DO YOU NOT NOTICE THAT LIKE WHAT. ##UD ##BiggerIsBetter ##ShowerWithMoxie ##uterusowner ##womenempowerment ##momsoftiktok

♬ original sound - Britsburg

בתיעוד הוויראלי, שנצפה למעלה מ-2.5 מיליון פעמים, ג'ייקובס סיפרה: "תמיד החשבתי את עצמי כבחורה עם סף כאב גבוהה, אבל הווסת שלי הייתה קשה עד כדי כך שהייתי בוכה. תמיד דיממתי גם שהשתמשתי בטמפונים". לדבריה, כשהייתה בת 25 בהריונה הראשון, ג'ייקובס שמה לב כשהבליטה בבטנה נוטה לצד, ובדיעבד היא נזכרה כמה קיום יחסי מין היה כואב עבורה וכי חוותה וסת פעמיים בחודש. 

למרות שג'ייקובס עשתה את כל הבדיקות הנדרשות בזמן ההיריון, רק בזמן שהיא כבר החלה בלידה האחות המיילדת חשפה בפניה את המידע הלא ייאמן. "האחות הסתכלה למטה ופשוט אמרה אוי מותק, יש לך שתי נרתיקיות, שני צווארי רחם ושני רחמים' – ובמשך 25 שנה אף אחד לא ידע". רק לאחר הלידה, הרופאים בחנו לעומק את הנושא ואבחנו את האם הטרייה כבעלת מצב נדיר המכונה דידלפיז רחם, במסגרתו הרחם לא מצליח להתפתח כראוי במהלך התפתחות האישה. צפו בסרטון ההמשך עם כל התשובות: 

@britsburg

Reply to @mackenzienicole803

♬ original sound - Britsburg

בסרטון נוסף שהועלה זמן קצר לאחר מכן, ג'ייקובס הסבירה כי היא בעלת פתח אחד בעל מחיצה, כמו שיש באף, שמובילה לשני רחמים נפרדים. "תמיד חשבתי שזה קרום הבתולים, ואני מניחה שזה גם מה שבעלי חשב. רק כשגילינו את האמת חשבנו שזה דווקא הגיוני מאוד". 

כמו כן, במהלך הלידה הראשונה המחיצה הקשתה על היילוד לצאת ולכן האם הצעירה החליטה להסיר בניתוח את המחיצה. "היו לי תפרים אחרי שחתכו אותה וכשהבן שלי יצא היו לו שריטות קטנות על הגב מהתפרים", היא תיארה. לבסוף, ג'ייקובס סיפרה כי לאחר מכן היא נכנסה שוב להיריון באותו הצד, לכן היא אינה מודעת לרמת התפקוד של הצד השני.