אחרי כמעט 30 שנה, אינה וויליאמס מיוסטון, טקסס, גזרה את ציפורניה הארוכות, שגם זכו בין היתר להיות הציפורניים הארוכות ביותר בעולם בשנת 2017 באורך של 576.41 ס"מ. השבוע, אחרי שציפורניה הגיעו לאורך של 733.55, וויליאמס חתכה אותן והעבירה אותן לארגון שיאי גינס העולמי, שהעביר את הציפורניים לתצוגה במוזיאון Ripley's Believe It or Not! שבפלורידה. 

על פי הדיווח באתר החדשות Fox News, התצוגה של הציפורניים נפתחה לקהל ביום שישי האחרון, וכמובן שוויליאמס הייתה הראשונה לצפות בהן על המדף. "זה היה מדהים. למרות שאלו רק ציפורניים הסתכלתי על זה וחייכתי מאוזן לאוזן", היא תיארה. כמו כן, בהצהרה רשמית לעיתונות היא הוסיפה: "זו תהיה היסטוריה עבור ילדיי ונכדיי וזה בהחלט מרגש". 

על פי ספר שיאי גינס, וויליאמס לא חתכה את ציפורניה במשך 28 שנים, מתחילת שנות ה-90, ונאלצה להיות זהירה מאוד לאורך השנים כדי להימנע מלשבור אותן. לדבריה, היא לא עשתה כלים או החליפה מצעים במיטתה במשך כל התקופה ודאגה להן בקפידה רבה. "בדרך כלל המוח שלי כבר היה מתוכנן לפעול בצורה כזו שאני לא פוגעת בציפורניים שלי או שוברת אותן. עכשיו, כשגזרתי אותן בעצמי אני כבר מצפה להתחלה חדשה", היא אמרה לתקשורת. 

כמו כן, גם צביעת הציפורניים בלק הייתה משימה גדולה עבורה לפני שחתכה אותם, שכן על פי הדיווחים זה היה לוקח לה מספר ימים ובערך כשלושה או ארבע בקבוקי לק בכל פעם. עם זאת, הראיון היא אמרה כי "עם הציפורניים או בלי אני עדיין אוהבת אותי ואני חושבת שאני מלכה". על אף שחתכה את ציפורניה, וויליאמס טוענת כי היא מתכננת לגדל אותן מחדש, אך לא עד אורך כזה בשנית.