הנתונים שפורסמו מראים לא רק עניין הולך וגובר בנושא, אלא השפעה ממשית על סיכויי ההצלחה באפליקציה. אנשים המאמינים ששינוי האקלים הוא אמיתי מקבלים 56% יותר לייקים מאשר אלו המכחישים את קיומו. אלה שאמרו שהם מודאגים מהנושא ראו 37% יותר לייקים ו -11% יותר התאמות מאשר אלו שאמרו שהנושא לא נוגע להם. כמו כן, תשעה מתוך עשרה משתמשים ב- OkCupid אומרים שחשוב שלדייט שלהם יהיה אכפת מכדור הארץ. כאשר הם מחולקים לפי מגדר, 83% מהגברים ו -89% מהנשים אומרים זאת.
כדי לעודד ולחזק את המודעות לנושא נוסף, OkCupid הוסיפה את התג הגלובלי הראשון שלהם אי פעם, אותו ניתן לצרף לפרופיל באפליקציה לאחר שעונים "כן" על השאלה "האם את\ה רוצה תג פרופיל שיראה שאכפת לך משינוי האקלים?". התג יופיע בצורה בולטת בפרופיל של כל משתמש כדי להראות למשתמשים אחרים שהנושא חשוב להם, וכך יהיה קל יותר להתחבר למשתמשים אחרים המודעים לסביבה. התג לא רק מועיל בבריכת ההיכרויות - OkCupid תומך ב- EarthDay.org על ידי תרומת $ 1 עבור כל תג שהורד (עד סכום מסוים) לאורך החודש הקרוב.
התג המיוחד לא רק יועיל בבריכת ההיכרויות, שכן האפליקציה תומכת ב- EarthDay.org, כאשר עבור כל תג שיורד לאורך החודש הקרוב יזכה את העמותה בתרומה של דולר אחד. עם זאת, האפליקציה לא מחייבת את המשתמש להדביק את התג על הפרופיל ומאפשרת לציין את ההתאמה הירוקה שלהם גם בפיצ'ר חדש בשם "שינויי האקלים" שיאפשר לראות את הפרט כחלק מפרופיל המשתמש.