בעקבות מגיפת הקורונה, שאילצה את רוב העולם לנהל את עבודתם או לימודיהם דרך אפליקציית הזום, נערמו עוד ועוד פדיחות שנגרמו כתוצאה מכך שרבים פשוט שכחו את המצלמה או המיקרופון דולקים. במקרה הבא, סטודנטית נתפסה בעדשת מצלמה המחשב הנייד שלה בזמן שקיימה יחסי מין – אל מול כל חבריה לכיתה. צפו בתקרית המביכה: 

בסרטון שהפך לוויראלי בכל העולם אפשר לראות את הסטודנטית הצעירה שוכבת במיטתה בזמן השיעור, כשמעליה רכן גבר שהיה איתה באמצע סיטואציה אינטימית. כפי שניתן לראות השניים קיימו יחסי מין מלאים, מבלי הסטודנטית בכלל הבחינה בכך שחבריה לכיתה צופים בה ומקשיבים לכל מה שהתרחש בחדר המיטות.

למרות העובדה שחלק מהאחרים ניסו להזהיר את הצעירה על המתרחש, היא הייתה שקועה בעיסוקיה והמשיכה את האקט החושפני לעיני המצלמות. חבריה לכיתה של הסטודנטית הגיבו שבדרכים שונות, כאשר חלקם התעלמו לחלוטין מהסיטואציה, אחרים זעמו וחלק פשוט נשארו להתבונן בתדהמה ביחסי המין הסוערים. 

הסרטון ההזוי, שלא ברור מהיכן בעולם הוא הגיע מלבד השפה הספרדית המדוברת בו, התפשט בכל רחבי הרשת וקיבל אין ספור תגובות של הגולשים. "מה אני יכול להגיד לך... זה האדרנלין", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף בהלצה: "באמת סיפרו לי פעם שנשים יכולות לעשות שני דברים בו זמנית". כמו כן, נזכיר שזו לא הפעם הראשונה בה מתרחש סיטואציה מהסוג הזה באפליקציה, שכן בחודש פברואר האחרון דיווחנו על עורך דין שנתפס מקיים יחסי מין במהלך דיון משפטי בזום