סרטון מלפני כשנה חזר להיות אחד הנצפים ביותר באפליקציית הטיקטוק, במסגרתו גבר רומנטי במיוחד התחפש לדובי ונסע להפתיע את בת זוגו, אך מצא אותה עם גבר אחר. מערכת היחסים של בני הזוג, שהתקיימה בשלט רחוק, הצריכה את הגבר הסיני הזה לצאת מגדרו כדי לשמח את זוגתו ביום ההולדת שלה. אחרי שנסע כ-2,400 קילומטרים, הוא הגיע סוף כל סוף אל אהובתו, והתאכזב לגלות מה היא עשתה מאחורי גבו. צפו בתיעוד מהרגע בו הגבר מצא את זוגתו עם אחר: 

בסרטון הוויראלי, שהופץ ברשתות החברתיות וזכה למיליוני צפיות, מציג את הרגע בו הגבר, מחופש לדובי, מגיע בהתרגשות לפגוש את זוגתו, אך מוצא אותה מחובקת עם גבר אחר. הגבר הנבגד הוריד את ראש הדובי וחשף את עצמו בפני אהובתו, אך כאשר היא הבין את הסיטואציה הוא הסתובב מיד, שם את ראש הדובי בחזרה והתרחק. האישה, שהבינה שמתחת לתחפושת הסתתר בן הזוג שלה, החלה לרדוף אחריו ולנסות לפייס אותו. 

על אף ניסיונותיה, הגבר שבור הלב הזיז אותה מדרכו והמשיך ללכת, בעוד היא ממשיכה להתעקש ולנסות לחבק את הדובי הגדול והעצוב. הסרטון המפורסם זכה למיליוני תגובות של גולשים מכל העולם, שריחמו על הגבר הנבגד ותמכו בו בסיטואציה. כמו כן, חלק מהגולשים טענו כי הגבר החזיר אל ראש הדובי כדי שהצעירה לא תראה אותו בוכה בגללה.