קרל וואלאס, בעלים של מסעדת "סאות'ווסט גריל" שבג'ורג'יה, ארה"ב, התעורר בשבוע שעבר לאחר שמערכת האזעקה של המקום התריעה על פריצה. לאחר שהוא קם לבדוק מה מתרחש, וואלאס ראה במצלמות האבטחה גבר לבוש שחורים שניפץ את החלון הקדמי של המסעדה בעזרת לבנה וניסה לגנוב כסף מהקופה, שלחוסר מזלו הייתה ריקה. צפו ברגעי הפריצה ובראיון עם בעל המסעדה לאתר החדשות Daily Mirror: 

לאחר האירוע, שהתקיים במקרה גם ביום הולדתו של וואלאס, הוא ניגש את תחנת המשטרה האזורית כדי להגיש תלונה על הפורץ, שלא הצליח לגנוב דבר אך הותיר אחריו הרס גדול. "תוך 45 שניות הגנב חזר כבר אל פתח הכניסה מבלי שלקח איתו דבר. הנזק הפיזי שנגרם בעקבות הפריצה היה החלק המתסכל כי התחלנו לנקות ולסדר את הבלאגן באמצע הלילה", סיפר וואלאס לתקשורת. 

ווואלאס, שחגג את יום הולדתו ה-45, החליט לשתף את סרטון הפריצה ברשתות החברתיות ואף קרא לפורץ להזדהות, אך לא מהסיבה שאתם מתארים לעצמכם. בעל המסעדה העלה לעמוד הפייסבוק של המקום פנייה אל השודד וכתב: "הגנב בבירור מתקשה בקבלת החלטות או שהוא נקלע לבעיות כלכליות. אם אתה רואה את זה בבקשה תקפוץ לראיון עבודה. יש דרכים יותר טובות מזו שבחרת בה". 

כמו כן, בהמשך הפוסט וואלאס צירף את מספר הטלפון האישי שלו וביקש מהפורץ, שמסתובב בחופשיות, להגיע ולפגוש אותו כדי שהוא יוכל לעזור לו להשתקם. "אין משטרה. אין שאלות. בוא נשב ונדבר", הוא כתב. הפוסט של בעל המקום הפך במהירות לוויראלי וזכה לתשומת לב בכל העולם, שכן לאחר מכן הוא התייחס לכך וכתב: "כיף לראות שגם טוב מקבל במה בעולם".