על אי קטן וצנוע סמוך לטיבט חי נזיר אחד בודד שמנהל אורח חיים בכוחות עצמו במרחק של כ-160 ק"מ מהעיר הקרובה ביותר. כשהוא מרוחק מציוויליזציה ובני אדם אחרים, הנזיר אהוואנג פינקו דואג לשמור על מקדש "ריטו" שעומד במרכז האי ללא כל מבקרים. על פי הדיווח באתר Daily Mirror, הנזיר מנהל חיי פולחן ובידוד לצורכי טיהור במקדש, והוא אפילו מכונה "האבן על ההר". צפו באי הבודד באגם ימדרוק: 

כ-160 ק"מ מהעיירה ג'ייאנטה, ועוד שלושה ק"מ מכפר נוסף באזור, ממוקם אגם ימדרוק, במרכזו עומד האי ובשיא הגובה שלו ממוקם המקדש המיוחד. האגם, שנחשב כאחד משלושת האגמים הקדושים בטיבט, מארח באי שבתוכו את הנזיר שמשמש כסמל לאורח החיים הקדוש והמבודד. יום טיפוסי של פינקו מסתכם בשירת מזמורי סוטרות, מדיטציה והובלת מים מהאגם אל המקדש. 

על פי הדיווחים, פינקו הוא האחרון מבין שורה ארוכה של נזירים בודדים ששמרו על מקדש "ריטו", במהלך לא פחות מ-700 השנים האחרונות. כאשר הנזיר הנוכחי ילך לעולמו, את מקומו יחליף נזיר אחר שיאמץ את הטקסים היומיים שלו וידאג למקדש כאילו היה ביתו. מאמיני הבודהיזם טוענים כי המגורים במקדש מגיעים גם עם טיפול רפואי בחינם, שכן לטענתם ישנה אבן בת מאות שנים במקדש שיכולה לרפא את כל המחלות.