בשנה האחרונה בדיקות DNA הפכו למתנה לגיטימית בעולם להעניק לחברים ובני משפחה, במטרה לחשוף פרטים מעניינים על היסטוריה משפחתית מרתקת. לעומת זאת, לא כל התוצאות שמתקבלות באמצעות הבדיקות מניבות בשורות משמחות, כפי שקרה למשתמשת טיקטוק בשם מטילדה, בת ה-22, שגילתה שבן הזוג שלה הוא בכלל בן דוד שלה. צפו בסרטון עם כל הפרטים על הסיפור הלא ייאמן: 

@mattilathehun

I dare you to imagine a more “white person in Saskatchewan” scenario than this ##fyp ##voiceeffects

♬ original sound - bumble bee

בסרטון הטיקטוק שהעלתה מטילדה היא סיפרה על הגילוי ההזוי, שהתרחש בשנה שעברה, לאחר שבן הזוג שלה לשעבר הביא לה לכבוד יום ההולדת בדיקת DNA. "האקס שלי הביא לי את אחת הערכות, - אמא שלי מאומצת ומעולם לא הכרתי את אבי הביולוגי, לכן התעניינתי בעיקר בהיסטוריה הרפואית המשפחתית שלי כדי לדעת ממה להיזהר", אמרה מטילדה. 

לדבריה של הצעירה, כחודש לאחר ביצוע הבדיקה היא קיבלה את תוצאותיה והסתכלה ברשימת קרובי המשפחה שלה, שם היא הבחינה כי היא בעלת קשר דם עם אדם אחר מלבד אמה. "האדם היחיד שאני מכירה שאני קשורה אליו משפחתית זו אימא שלי, וכשגללתי למטה פניתי לחבר שלי ואמרתי לו 'היי זה די נחמד, אני קשורה למישהו עם אותו שם כמו שלך' – וככה גיליתי שאני יוצאת עם בן דוד שלי", היא תיארה. 

בהמשך הסרטון מטילדה הסבירה כי היא ובן זוגה נפרדו וכי בעקבות הגילוי היא המשיכה לחקור את העץ המשפחתי שלה עוד שנים אחורה, החל משנת 1,500. הסיפור הלא ייאמן של מטילדה הפך במהירות לוויראלי ברשת וזכה לכחצי מיליון צפיות ותגובות של הגולשים שנדהמו מצירוף המקרים המטורף. "אוי אלוהים, הייתי מתה במקום אם הייתי מגלה מידע כזה", כתבה אחת הגולשות.