אישה מהודו, שזוהתה כפלווינדר קואר, הגישה תביעה בבית המשפט נגד הנסיך הבריטי הארי, לאחר שפיתחה מערכת יחסים ברשת עם מתחזה לו. בבית המשפט קואר טענה כי היא שוחחה ארוכות עם גבר שטען כי הוא הדוכס, לכן היא קוראת לנסיך האמיתית הארי לממש את הבטחותיו של המתחזה ולהינשא לה "ללא כל דיחוי נוסף". כתב התביעה:

האישה הזועמת גם ביקשה מהרשויות בהודו שיוציאו צו מעצר בין לאומי נגד הנסיך, במטרה למנוע ממשטרת בריטניה לתפוס את הדוכס בשל התנערות מההבטחה. למרבה המזל וההיגיון, בית המשפט העליון בפונג'אב דחה את התיק ותייג אותו כ"פנטזיה של אישה חולמת". בתביעה נכתב: "בתביעה זו שהגישה קואר, עורכת דין במקצועה, קוראת לבית המשפט לנקוט בצעדים נגד הארי מידלטון, בנו של הנסיך צ'ארלס, תושב בריטניה". 

על פי הדיווחים, כשקואר הייתה בבית המשפט היא הודתה בפני השופט, ארווינד סינג סנגוואן, כי מעולם לא הייתה בבריטניה או פגשה את הדוכס באופן אישי, וכי הקשר ביניהם התנהל כולו באמצעות דואר אלקטרוני ומדיה חברתית. עוד דווח כי לפני שהוגשה התביעה קואר כתבה לאביו של הארי, הנסיך צ'ארלס, וציינה כי היא מאורסת לבנו והוא אינו מקיים את הבטחתו. "האהבה היא עיוורת ובמקרה הזה היא הלכה צעד אחד יותר מדי. האישה הייתה כל כך מאוהבת עד כדי כך שבית המשפט היה צריך להאיר את המצב בעיניה", אמר נציג בית המשפט, אמנגורביר סינג דהילון.