עוד פדיחה, שתועדה בשידור חי באפליקציית הזום, התרחשה בסוף השבוע האחרון, כאשר חבר פרלמנט קנדי הופיע בעירום מלא במהלך שיחה רשמית. הפוליטיקאי ויליאם עמוס, נתפס במשרדו כשהוא עומד מאחורי שולחן בין דגל קוויבק לדגל קנדה בעירום מלא, כאשר למזלו איבר מין הוצנע באמצעות הטלפון הנייד שהיה בידו. צפו בדיווח של חברת החדשות CBC:

ככל הנראה, ישיבת הזום שודרה בשידור חי ברשתות וכך תמונתו של חבר הפרלמנט הודלפה בכל רחבי האינטרנט. בעקבות הפרסום המביך, עמוס שיתף בעמוד הטוויטר שלו התנצלות רשמית בה הוא כתב: "עשיתי טעות ענקית ואני נבוך ממנה מאוד". בהמשך הוא הסביר כי מיד אחרי שהסתיימה הישיבה המצלמה של המחשב הנייד שלו נותרה פתוחה, בזמן שהוא החליף בגדים לפני שיצא לריצה. "זו הייתה טעות אמיתית וזה לא יקרה שוב", סיכם עמוס את התנצלותו.

גם חבר המפלגה הליברלית, מארק הולנד, התייחס בעמוד הטוויטר שלו למקרה וכתב: "אני לא חושב שהייתה פה כל כוונה רעה, אך הנסיבות בהחלט מצערות. חייבים תמיד להניח שהמצלמה פועלת ולהיזהר בכל פעם שמסתובבים לא כראוי בקרבת מצלמה". בנוסף לו, גם עמיתו של עמוס בפרלמנט, קלוד דבלפויל, התייחס וציין בציניות כי "ייתכן ויש צורך להזכיר לחברים, ולגברים בעיקר, שעניבה וז'קט הם חובה, אך גם חולצה ותחתונים לא פחות".

לעומת התגובות המצחיקות או הזועמות על התנהלותו המרושלת של חבר הפרלמנט, רבים מהגולשים גם החליטו לעמוד להגנתו וטענו כי דליפת התמונות מהווה פגיעה חמורה בפרטיות וכי יש לבדוק מהיכן היא הודלפה לרשת. כמו כן, רבים מהגולשים גם בחרו להתייחס לגופו החטוב של עמוס, כפי שכתב אחד הגולשים: "אחרי בדיקה מעמיקה של התמונה, הדבר היחיד שוויליאם צריך להתנצל עליו זה שאין לו מצלמה טובה יותר".