אחרי שש שנות נישואין, בני הזוג מצפון הארץ החלו להסתכסך, אך בחרו שלא להיפרד כיוון שהיו רק בתחילת דרכם המשותפת. כבר לפני כשלוש שנים הבעל, שנהג במסגרת עבודתו לטוס לחו"ל כדי לייבא סחורה, החל להיעדר מביתו לתקופות ארוכות, מה שהוביל את השניים לריחוק. הבעל, שהחל לחשוד באשתו כי היא בוגדת בו בזמן שאינו נמצא, החליט להיעזר בשכנו הבלש כדי לחקור את הנושא – אלא שבקשת העזרה הסתובבה נגדו. 

באמצעות עורכת הדין שרין סולן, הבעל חשף סיפור לא ייאמן: "חשדתי שאשתי מנהלת קשר עם בן הזוג שלה מהתיכון, שבינתיים עבר להתגורר בעיר אחרת אבל נהג להגיע לאזורנו לפחות פעם בחודש". כמו כן, החשד העיקרי של הבעל היה שהחבר הוותיק מתארח אצלו בבית בזמן שהוא לא נמצא בארץ. אחרי שהבעל החליט להתעמת עם אשתו בנושא, האישה הכחישה ואף הפכה את הנושא לצחוק, לדבריו. 

על אף ההכחשה, הבעל המשיך להיות חשדן והחליט להיעזר בבלש, השכן מהבית שמולו, כדי לגלות את האמת מבלי להעמיק את הקרע ביחסים בינו לבין אשתו. הבעל סיפר לעו"ד סולן כי השכן הקרוב הציע לו להתקין שתי מצלמות פשוטות, אחת בכניסה לבית והשנייה בחדר השינה, כדי שיוכל לתפוס את אשתו באמצעות התמונות שיצולמו. "אם אשתך תתפוס אותך מתקין את המצלמות תגיד שזה במטרה לתפוס גנבים", אמר השכן הבלש. 

"הבלש הטוב" התקין את המצלמות, ללא כל תשלום על ההתקנה, ואכן במשך כשנה המצלמה ישבה במקומה וחיכתה לתפוס את האישה על חם. הבעל, שלא הבחין באף תנועה חשודה לאורך כל התקופה, לא לקח בחשבון כי ייתכן והבלש שהתקין את המערכת צופה בו ובאשתו בחדר המיטות. האירוע כולו נחשף אחרי שהשכן ניסה לסחוט את האישה. "אני יודע מה עשית אתמול בלילה...", הוא נהג לומר לה מדי פעם, אך האישה שלא ידעה על קיום המצלמות חשבה שהוא צוחק. 

רק אחרי שהאישה שיתפה את בעלה בהערות המוזרות שנהגה לקבל מהשכן, הבעל סיפר לה על התקנת המצלמות והתמונה כולה התבהרה. הבעל מיהר אל תחנת המשטרה המקומית כדי לחשוף את התרמית של השכן, שכיום עומד בפני תביעה של מיליוני שקלים בשל פגיעה בפרטיות וניצול המקצוע שלו לפגיעה בזוג.