אוברי לין, בת ה-41 מיוטה שבארה"ב, התחתנה לאחרונה עם גבר בשם ג'סטין, בן ה-35, אך נפרדה ממנו יום אחד בלבד אחרי שנשבעו זה לזו. בעקבות הודעה מוזרה שנשלחה לעמוד הפייסבוק שלה על ידי גבר זר, לין חשפה כי במהלך שמונת החודשים האחרונים בעלה הטרי ניהל מערכת יחסים נוספת מאחורי גבה. בהודעה שקיבלה הכלה הטרייה הופיעו צילומי מסך מתוך שיחות של ג'סטין עם המאהבת שלו, שהיו בעלי "אופי מיני", לדבריה. 

אחרי הבשורה הקשה, לין החליטה להתעמת עם בעלה בנוגע למידע, ואחרי שהכחיש מספר פעמים, הוא החליט לבסוף להודות במעשיו. הכלה שבורת הלב הגישה בקשה לגירושין מבעלה, יום אחד בלבד אחרי שנישאו, אך בימים אלו השניים עדיין מתגוררים יחד. בראיון לאתר החדשות Daily Star לין סיפרה: "אני הרוסה. אני מרגישה כל כך מרומה שנישאתי לו בזמן שהוא התראה עם אחרת מאחורי גבי. לא היה לי מושג". 

לדבריה של לין, ג'סטין ניסה להתפייס איתה, שלח לה מכתבי אהבה והתנצל רבות כדי לכפר על הבגידה, אך היא לא מוכנה לסלוח לו. כמו כן, גם ג'סטין הגיב לפרשה ואמר: "אני רואה במה שעשיתי כישלון. אני נסער מהבחירות שלי ואני אוהב אותה. מקווה שנעבור את זה". כמו כן, הזוג, שנפגש בבר בשנת 2018, כבר חווה משבר בזוגיות בפברואר 2019, לאחר שהיא גילתה שלג'סטין יש ילד מאישה אחרת שלא סיפר לה עליו.